Onyx Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Er dette spillet noe bra, så drit mange brukt kopier til ps3 på gamestop. Jævlig billige og. Deus Ex: HR er på mange måter et bra spill. Det er lite å utsette på spillet og jeg storkoste meg masse under første gjennomgang. Kjøp det! 3 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Da har jeg begynt på nok en gjennomspilling! Skal. ikke. drepe! Kommet et godt stykke uti nå. Spillet får en helt ny dimensjon når man ikke skal drepe, og jeg vil nesten si at det blir mer morsomt da og. 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Da har jeg begynt på nok en gjennomspilling! Skal. ikke. drepe! Kommet et godt stykke uti nå. Spillet får en helt ny dimensjon når man ikke skal drepe, og jeg vil nesten si at det blir mer morsomt da og. Ja, enig med det Prøver å ikke drepe eller aktivere noen alarmer. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Tenker bare å konsentrere meg om oppdrag jeg ikke gjorde forrige gang, samt å ikke drepe som sagt. Alarmer tar jeg nok i neste gjennomspilling Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg unngikk nesten å drepe noen i første gjennnomspilling. Jeg dreit meg ut to ganger så fikk ingen achievement, men la meg tidlig på snill-gutt enden av skalaen. Det første drapet var helt i starten av spillet før jeg egentlig hadde tatt noe standpunkt til om jeg skulle være "snill" eller ikke, det andre kom når jeg ved et uhell oppdaget at når jeg slo meg gjennom en vegg så dreper Adam den som står bak. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Skjønner egentlig ikke alles klager på bossene. Syns de spriker opp gameplayet og gjør det hele mer variert. Og de er IKKE for vanskelige, heller tvert imot. Tar dem uten noen som helst problemer, og jeg har brukt så å si alt av oppgraderinger på stealth og hacking, og ingen rettet kun mot bossene så langt. Har i tillegg kun brukt en oppgradert hagle og det jeg finner rundt for å ta dem. Ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Ferdig og skal begynne på Missing link. Endret 27. august 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Neon som har noen idé om hvordan man kan fikse denne hakkingen i spillet? Ligger som regel mellom 80 og 120 fps, dropper ned til 60 nå og da. Alt under 80-90 fps føles som under 40, og gjør spillet uspillbart for meg. i5 750 på 4GHz, GTX 670. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Har du prøvd å fjerne drivere med Driver Fusion (tidligere Driver Sweeper)? Verdt et forsøk. Husk også å laste ned aller siste driverpakke fra Nvidia.com. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har alltid oppdaterte drivere, men jeg skal prøve driver sweeper, og ser om det gjør noe. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Så nettopp en episode av Big Bang Theory. Innså hvor mye Eric Gablehauser likner på David Sarif. Håper virkelig det blir han som spillet David i denne filmen som kommer. Her er et bilde av han: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100420225622/thebigbangtheory/es/images/0/07/MarkHarelik.jpg Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Andre som har slitt med forsvinnende/malplassert UI? Jo lengre ut i spillet jeg har kommet jo mindre ser jeg av UI`en. Altså ingenting på skjermen, ikke mission logs, ingen bytting av våpen uten å gå inn i menyen etc. Rene Metro LL hardcore ranger mode... Noen ganger dukker UI`en opp igjen etter en ladeskjerm bare for å være plassert helt feil på skjermen. Har prøvd å bytte resolution og tilbake igjen uten hjelp. Noen andre som har slitt med dette eller har noen fix? Utover det så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har spilt dette før! Knallspill som har holdt seg godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå