Gå til innhold

Deus Ex: Human Revolution - diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Er dette spillet noe bra, så drit mange brukt kopier til ps3 på gamestop. Jævlig billige og.

Deus Ex: HR er på mange måter et bra spill. Det er lite å utsette på spillet og jeg storkoste meg masse under første gjennomgang. Kjøp det!

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da har jeg begynt på nok en gjennomspilling! Skal. ikke. drepe!

Kommet et godt stykke uti nå. Spillet får en helt ny dimensjon når man ikke skal drepe, og jeg vil nesten si at det blir mer morsomt da og.

Ja, enig med det :)

Prøver å ikke drepe eller aktivere noen alarmer.

Lenke til kommentar

Jeg unngikk nesten å drepe noen i første gjennnomspilling. Jeg dreit meg ut to ganger så fikk ingen achievement, men la meg tidlig på snill-gutt enden av skalaen. Det første drapet var helt i starten av spillet før jeg egentlig hadde tatt noe standpunkt til om jeg skulle være "snill" eller ikke, det andre kom når jeg ved et uhell oppdaget at når jeg slo meg gjennom en vegg så dreper Adam den som står bak.

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke alles klager på bossene. Syns de spriker opp gameplayet og gjør det hele mer variert. Og de er IKKE for vanskelige, heller tvert imot. Tar dem uten noen som helst problemer, og jeg har brukt så å si alt av oppgraderinger på stealth og hacking, og ingen rettet kun mot bossene så langt. Har i tillegg kun brukt en oppgradert hagle og det jeg finner rundt for å ta dem. Ikke vanskelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...

Andre som har slitt med forsvinnende/malplassert UI? Jo lengre ut i spillet jeg har kommet jo mindre ser jeg av UI`en. Altså ingenting på skjermen, ikke mission logs, ingen bytting av våpen uten å gå inn i menyen etc. Rene Metro LL hardcore ranger mode... Noen ganger dukker UI`en opp igjen etter en ladeskjerm bare for å være plassert helt feil på skjermen. Har prøvd å bytte resolution og tilbake igjen uten hjelp. Noen andre som har slitt med dette eller har noen fix?

Utover det så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har spilt dette før! Knallspill som har holdt seg godt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...