Gå til innhold

Deus Ex: Human Revolution - diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I deus ex, så er det bare militære som har tilgang på mech. Så mulig Hugh Darrow?

Hugh Darrow ville helst forby alt av augs, så hans slutt passer ikke helt med tanke på at teknologien har gått fremover i DE1.

Ifølge utviklerne så passer alle sluttene med tanke på hendelsene i DE1 til en viss grad, men personlig så synes jeg Illuminati og Selvdestrueringen av Panchea passer best.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Tenkte jeg skulle prøve å fullføre den achivement her.

Men lurte på hva som egentlig blir definert som alarms, er det kun de fysiske alarmene de folka må trykke på?

For av og til lager jeg kanskje litt mye lyder slik at det står "alarm" eller noe slikt over karte nede i hjørnet.

Eller når jeg feks blir sett av et kamera o.l.

Så er det noen som kan bekrefte at det er kun de alarmene som folka må løpe bort til å aktivere.

Fant denne siden hvor de stilte samme spm og noen sa at det var kun de fysiske alarmene som teller, ville bare høre om dere også er enig.

Fullførte prologue og første mission uten å bli busted(alarm).

Prøver også å ikke drepe noen i denne playthrough'n ^^

Kan bli spennende.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Å ikke drepe noen er ganske lett, jeg fikk 2 kills i min eneste gjenomspilling kun ved uhell (skøyt en vakt helt i starten og slo meg gjennom en vegg uten å vite at det endte med drap). Når det gjelder alarmer vil jeg anta det gjelder alle typer alarmer.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å fullføre den achivement her.

Men lurte på hva som egentlig blir definert som alarms, er det kun de fysiske alarmene de folka må trykke på?

Mulig jeg husker feil, men slik er kriteriene:

1. Ikke la vakter eller soldater utløse alarmer manuelt.

2. Ikke bli sett av kameraer eller turrets i mer enn et kvart nanosekund.

3. Ikke feil en hacking av en dør eller ligende, særlig ikke når det aktuelle området slipper løs roboter om du feiler. Hack heller aldri roboter og turrets slik at de angriper sine allierte.

4. Ikke kom borti lasere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter 30 timer er jeg ferdig med spillet. Et av det beste spillet jeg har spilt uten tvil, og jeg kommer nok til å spille det igjen en gang senere..

Driver nå på The Missing Link, men den er vel ganske kort har jeg hørt.

Jeg har blitt litt gira på Deus EX nå, håper det kommer noe mer i nærmeste fremtid.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig. Spillet er bunnsolid. Jeg ble veldig positivt overrasket over at jeg likte spillet så godt som jeg faktisk gjorde.

Det eneste jeg synes var tidvis frustrerende var bossfightene. Vanligvis er jeg ikke så nøye på det, men det var noen av de jeg sleit skikkelig på, og synes ikke de sto i stil til resten av spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt litt gira på Deus EX nå, håper det kommer noe mer i nærmeste fremtid.

Missing link er vanskeligere syns jeg, men mer "deus ex"-y. Ingen irriterende bossbattles.

Har du spillt originalen?

Lenke til kommentar

Det eneste jeg synes var tidvis frustrerende var bossfightene. Vanligvis er jeg ikke så nøye på det, men det var noen av de jeg sleit skikkelig på, og synes ikke de sto i stil til resten av spillet.

Jeg spilte på Medium vanskelighets grad, og jeg sleit mest med de 2 første bossene faktisk, mye pga jeg ikke hadde noe særlig oppgraderinger på våpen og andre oppgraderinger. Men da jeg fikk revolver med exploding ammo, så gikk de 2 siste bossene ned ganske fort, nesten alt for enkelt.

Missing link er vanskeligere syns jeg, men mer "deus ex"-y. Ingen irriterende bossbattles.

Har du spillt originalen?

Jeg har kun spilt Human Revolution, og driver nå på Missing Link.. Har ikke prøvd de 2 andre.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt DE:ML og hadde jeg giddet det, så hadde jeg spilt igjennom enda en gang til uten å bli oppdaget eller drepe noen.

For jeg fant flere tunneller og lignende, hvor jeg kunne sneket meg forbi de fleste folka.

Valgte "Give Me Deus Ex" eller hva den vanskelighetsgraden het.

Var litt vanskelig men veldig givende =)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...