Solid Snail Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 I deus ex, så er det bare militære som har tilgang på mech. Så mulig Hugh Darrow? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 I deus ex, så er det bare militære som har tilgang på mech. Så mulig Hugh Darrow? Hugh Darrow ville helst forby alt av augs, så hans slutt passer ikke helt med tanke på at teknologien har gått fremover i DE1. Ifølge utviklerne så passer alle sluttene med tanke på hendelsene i DE1 til en viss grad, men personlig så synes jeg Illuminati og Selvdestrueringen av Panchea passer best. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Tenkte jeg skulle prøve å fullføre den achivement her. Men lurte på hva som egentlig blir definert som alarms, er det kun de fysiske alarmene de folka må trykke på? For av og til lager jeg kanskje litt mye lyder slik at det står "alarm" eller noe slikt over karte nede i hjørnet. Eller når jeg feks blir sett av et kamera o.l. Så er det noen som kan bekrefte at det er kun de alarmene som folka må løpe bort til å aktivere. Fant denne siden hvor de stilte samme spm og noen sa at det var kun de fysiske alarmene som teller, ville bare høre om dere også er enig. Fullførte prologue og første mission uten å bli busted(alarm). Prøver også å ikke drepe noen i denne playthrough'n ^^ Kan bli spennende. Endret 3. juli 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Å ikke drepe noen er ganske lett, jeg fikk 2 kills i min eneste gjenomspilling kun ved uhell (skøyt en vakt helt i starten og slo meg gjennom en vegg uten å vite at det endte med drap). Når det gjelder alarmer vil jeg anta det gjelder alle typer alarmer. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Er dette spillet noe bra, så drit mange brukt kopier til ps3 på gamestop. Jævlig billige og. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Andre gangen jeg spiller igjennom det, og fullføre DLC for noen dager siden. Så jeg synes spillet er vel verd pengene, og kan vel ikke koste så fryktelig mye nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg likte det overraskende godt, faktisk ett av fjorårets beste spill for min del. Gameplayet er helt på topp og historien er spennende helt til den får seg en lei knekk mot slutten. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Er dette spillet noe bra, så drit mange brukt kopier til ps3 på gamestop. Jævlig billige og. Det var et av de aller beste spillene ifjor for min del også. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Tenkte jeg skulle prøve å fullføre den achivement her. Men lurte på hva som egentlig blir definert som alarms, er det kun de fysiske alarmene de folka må trykke på? Mulig jeg husker feil, men slik er kriteriene: 1. Ikke la vakter eller soldater utløse alarmer manuelt. 2. Ikke bli sett av kameraer eller turrets i mer enn et kvart nanosekund. 3. Ikke feil en hacking av en dør eller ligende, særlig ikke når det aktuelle området slipper løs roboter om du feiler. Hack heller aldri roboter og turrets slik at de angriper sine allierte. 4. Ikke kom borti lasere. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Etter 30 timer er jeg ferdig med spillet. Et av det beste spillet jeg har spilt uten tvil, og jeg kommer nok til å spille det igjen en gang senere.. Driver nå på The Missing Link, men den er vel ganske kort har jeg hørt. Jeg har blitt litt gira på Deus EX nå, håper det kommer noe mer i nærmeste fremtid. Endret 19. juli 2012 av FiveInline 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, jeg er enig. Spillet er bunnsolid. Jeg ble veldig positivt overrasket over at jeg likte spillet så godt som jeg faktisk gjorde. Det eneste jeg synes var tidvis frustrerende var bossfightene. Vanligvis er jeg ikke så nøye på det, men det var noen av de jeg sleit skikkelig på, og synes ikke de sto i stil til resten av spillet. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Driver nå på The Missing Link, men den er vel ganske kort har jeg hørt. Jeg har blitt litt gira på Deus EX nå, håper det kommer noe mer i nærmeste fremtid. Missing link er vanskeligere syns jeg, men mer "deus ex"-y. Ingen irriterende bossbattles. Har du spillt originalen? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Årets spill i fjor, uten tvil. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Det eneste jeg synes var tidvis frustrerende var bossfightene. Vanligvis er jeg ikke så nøye på det, men det var noen av de jeg sleit skikkelig på, og synes ikke de sto i stil til resten av spillet. Jeg spilte på Medium vanskelighets grad, og jeg sleit mest med de 2 første bossene faktisk, mye pga jeg ikke hadde noe særlig oppgraderinger på våpen og andre oppgraderinger. Men da jeg fikk revolver med exploding ammo, så gikk de 2 siste bossene ned ganske fort, nesten alt for enkelt. Driver nå på The Missing Link, men den er vel ganske kort har jeg hørt. Jeg har blitt litt gira på Deus EX nå, håper det kommer noe mer i nærmeste fremtid. Missing link er vanskeligere syns jeg, men mer "deus ex"-y. Ingen irriterende bossbattles. Har du spillt originalen? Jeg har kun spilt Human Revolution, og driver nå på Missing Link.. Har ikke prøvd de 2 andre. Endret 19. juli 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Jeg likte veldig godt DE:ML og hadde jeg giddet det, så hadde jeg spilt igjennom enda en gang til uten å bli oppdaget eller drepe noen. For jeg fant flere tunneller og lignende, hvor jeg kunne sneket meg forbi de fleste folka. Valgte "Give Me Deus Ex" eller hva den vanskelighetsgraden het. Var litt vanskelig men veldig givende =) Endret 19. juli 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Missing Link var bra. Likte hvordan den tok med gamle Deus Ex-karakterer. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg har kun spilt Human Revolution, og driver nå på Missing Link.. Har ikke prøvd de 2 andre. Da anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe Deus Ex på steams sommersalg. Er 40% avslag nå, 6€ Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Får se om jeg spiller gjennom de engang, tviler ikke det minste på att det er bra spill, bare synd grafikken begynner å bli rimelig gammel, spesielt den første :S Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Finns liter av mods som gjør grafikken penere, dx10 og 1920. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Tenkte jeg bare skulle poste denne screensavern her. Syns selv den er utrolig stilig! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå