Crowly Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er vel tryggere å slå dem ned for så å skyte dem med et silencer skudd. Det er min erfaring. Når du bruker killing blow i stede for å slå dem ned så skriker de så fælt at alle slemmingene kommer løpende. Egentlig litt latterlig skulle tru han greide å drepe dem på en mer stille måte... Hvis målet er å drepe dem, så er dette sikkert en bedre måte. Men hvis målet kun er å ta dem ut, så er bevisstløs like bra som død. Som nevnt en bevisstløs person forblir bevisstløs helt til noen eventuelt finner og vekker han, blir han aldri funnet forblir han bevisstløst til evig tid. Så hvorfor kaste bort ammo, eller plass til ammo og våpen man ikke har behov for, gitt at man går ikke dødelig. Å slå noen bevisstløs er heller ikke helt lydløst, så dual takedown er en nyttig oppgraderinger noen steder. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Liker spillet mer og mer. Har nå kommet til Shanghai, og er kommet til denne klubben. Begynner å sanse en ganske god og komplekst historie, og begynner å venne meg til de feilene og merkeligheten som irriterte meg i starten. Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kom gjennom spillet for første gang nå rett før helgen. Ekstremt tilfredstillende å få både Pacifist og Foxiest of the Hounds. Likte og veldig godt avslutningsvideoen. Har foreløbig bare sett den ene, men det var nok til å gi meg godstemning for resten av dagen. Spill som dette viser hvorfor jeg er så glad i å spille. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Når jeg møter den andre bossen inni kontrollrommet til Aliza Cassan, denne kvinnen som blir usynlig før hun plutselig er helt oppi deg, hvor lenge ca har jeg igjen av spillet da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Litt i overkant av halvveis vil jeg påstå. Ellers vil jeg anbefale deg å trå lett ved (spoilertags eller unngå bruk av navn) ting i spillet, det kan være ting folk opplever som spoilere. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Kom gjennom spillet for første gang nå rett før helgen. Ekstremt tilfredstillende å få både Pacifist og Foxiest of the Hounds. Likte og veldig godt avslutningsvideoen. Har foreløbig bare sett den ene, men det var nok til å gi meg godstemning for resten av dagen. Spill som dette viser hvorfor jeg er så glad i å spille. gratulerer! hvor mange timer brukte du på det? Endret 17. oktober 2011 av kjeLL// Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kom gjennom spillet for første gang nå rett før helgen. Ekstremt tilfredstillende å få både Pacifist og Foxiest of the Hounds. Likte og veldig godt avslutningsvideoen. Har foreløbig bare sett den ene, men det var nok til å gi meg godstemning for resten av dagen. Spill som dette viser hvorfor jeg er så glad i å spille. gratulerer! hvor mange timer brukte du på det? Jeg gikk samme rute og fikk både pacifist og foxiest of the hounds selv og klokket inn på akseptable 57 timer. Slettes ikke dårlig for ett spill nå til dags. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 57 timer!? Selv brukte jeg rundt 20 men da var det ett sidequest jeg ikke fikk med meg. Jeg drepte to vakter (en helt i starten og en ved et uhell når jeg slo meg gjennom en vegg), men ble sett av og til. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Usikker, tror jeg har klokket rundt 40. Skulle ønske jeg kjørte på høyeste vanskelighetsgrad, ettersom hacking ble noe lett etterhvert. Fikk dere oppgradert fullt ned praxis points da? Tror jeg manglet rundt 10 for å gå fullt tre. Gjorde alle side quests og fant alle de hemmelige kit'ene Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tror ikke det går an å makse helt ut. Selv oppgraderte jeg mer på måfå mot slutten, ting som inventar og noe annet jeg ikke husker i farta Hacking er gull verdt, lett måte å få masse XP på. Jeg prioriterte dobbel take down, hacking og øyne i starten. Tror jeg skal satse på stealth neste gang, forbanna morsomt å være usynlig! Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Synes jeg så et bilde på reddit over en med max'ed stats med en spilletid på 60 timer. Han hadde også gått for The Foxiest of Hounds. Jeg puttet flesteparten av poengene mine i hacking og social skills i begynnelsen. Så var det heavy lifting og motstandsdyktiget mot gass som stod for tur. Etter det var det egentlig ganske random, men kjørte opp Typhoon etter den første bossen. Når spillet mehandler meg dårlig (bossene) så behandler jeg det likedan (for kraftig typoon mot bossene). Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 57 timer!? Selv brukte jeg rundt 20 men da var det ett sidequest jeg ikke fikk med meg. Jeg drepte to vakter (en helt i starten og en ved et uhell når jeg slo meg gjennom en vegg), men ble sett av og til. Vet, syntes det hørtes mye ut selv men det er det ifølge Steam. Men nå skal sant sies at jeg startet på nytt to ganger i starten av spillet samt at jeg er en hardbarka perfeksjonist. Gikk for mest mulig xp og tok så mange jeg kunne med ikke dødelige takedowns. Er jeg ikke 100% fornøyd med et valg eller en prestasjon ingame så reloader jeg. Missing link kommer idag også, ikke ofte jeg kjøper DLC men dette spillet er ett unntak! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Når man loader spillet, så kommer det slike oppsumeringstekster opp, og alle er nummerert 1,2,3,4,5 osv, også oppsummerer de det viktigste som har skjedd så langt. Husker dere hvor mange slike det er ca? Er interessert i å vite dette ettersom jeg gjerne skulle planlagt hvor mye jeg måtte putte inn i spillet for å få det ferdigspilt til 2. november, med utgivlsen av Uncharted 3. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er ikke helt sikker, men synes å huske at det var 15 eller 20. Hvilket nummer er du på nå? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Når man loader spillet, så kommer det slike oppsumeringstekster opp, og alle er nummerert 1,2,3,4,5 osv, også oppsummerer de det viktigste som har skjedd så langt. Husker dere hvor mange slike det er ca? Er interessert i å vite dette ettersom jeg gjerne skulle planlagt hvor mye jeg måtte putte inn i spillet for å få det ferdigspilt til 2. november, med utgivlsen av Uncharted 3. Det er 15 kapitler, flere om du spiller "Missing Link" DLC'en. Bare å nyte resten. Endret 26. oktober 2011 av Tørriss Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Bare femten?? Da er jeg jaggumeg rett ved slutten da, med mindre de siste 2 er veeeeldig langt fra hverandre i tidsperspektiv. Og ja, er på 13 Takk for svar! Endret 27. oktober 2011 av Ferb Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Da er det rundet Virkelig flott ending, i god SE-tro Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Da er det rundet Virkelig flott ending, i god SE-tro Ikke glem at du kan se alle 4 sluttene så lenge du saver rett før slutten! Alle 4 er faktisk ganske gode og tankevekkende. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Så dem på youtube. Allikevel en ting jeg ikke helt skjønner, og ja; spoiler-alert!: Hvis du velger Huge Darrow sin variant, så stopper du dette signalet som gjør alle med en bio-brikke gale, men samtidig sier Aliza at du får "neste generasjon" til å vokse opp som før, uten disse fordelene. Allikevel stopper jeg dette signalet for folk som allerede har fått en bio-brikke. Hvorfor lar jeg ikke da bare vær å stoppe signalet, sånn at vi faktisk kvitter oss med så å si alle som er augmented, for så å virkelig få en "ren" andel igjen, for deretter å overbevise om at det hele er moralsk feil? Fordi det er feil å drepe folk? Er det svaret? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Lurer på hvilken slutt Deus Ex er basert på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå