Analmeth Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Historien er svært bra. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kjøper sannsynligvis spillet i morgen tidlig, da jeg kjører forbi et stort kjøpesenter (faktisk Norges største ) Gleder meg! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Historien er svært bra. Dette kan jeg skrive under på, selv om jeg ikke fikk avsluttet spillet selv. Hadde spilt spillet i nesten 50 timer med en ultraperfeksjonistisk stealth spillestil og gikk selvsagt også for Pasifist achievementen, helt til jeg fikk en lei bluescreen. Enden på visa var at Windows ikke ville starte og ingen backups funket heller. Enden på visa var at jeg måtte formatere vekk alt av innhold på PCen, inkludert DE:HR saver! Tungt å starte på nytt igjen nå kan man si, spesielt når jeg var helt på slutten av spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er ikkje savegames noko av det som vert lasta opp til Steam Cloud? Med mindre du hadde deaktivert cloud sync, sjølvsagd. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Historien er svært bra. Dette kan jeg skrive under på, selv om jeg ikke fikk avsluttet spillet selv. Hadde spilt spillet i nesten 50 timer med en ultraperfeksjonistisk stealth spillestil og gikk selvsagt også for Pasifist achievementen, helt til jeg fikk en lei bluescreen. Enden på visa var at Windows ikke ville starte og ingen backups funket heller. Enden på visa var at jeg måtte formatere vekk alt av innhold på PCen, inkludert DE:HR saver! Tungt å starte på nytt igjen nå kan man si, spesielt når jeg var helt på slutten av spillet. Pasifist trofé? Vil det si at du skal spille igjennom uten å drepe en eneste sjel? Hvis det er det er, og at det i det hele tatt går an, er det konge! Det SKAL jeg klare! Føler med deg angående savene. Hadde det vært meg hadde jeg kokt over og kasta ett eller annet i bakken. Verste jeg vet, uansett hvor bra spillet er, med tanke på gjennspilling. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er ikkje savegames noko av det som vert lasta opp til Steam Cloud? Med mindre du hadde deaktivert cloud sync, sjølvsagd. Dette skal sjekkes ut! Vet at saves ble lagret lokalt i Mine Dokumenter, men hvis det i tillegg blir lagret en backup på Steam så sier jeg garantert ikke nei takk til det! Verdt ett forsøk, takker. Pasifist trofé? Vil det si at du skal spille igjennom uten å drepe en eneste sjel? Hvis det er det er, og at det i det hele tatt går an, er det konge! Det SKAL jeg klare! Føler med deg angående savene. Hadde det vært meg hadde jeg kokt over og kasta ett eller annet i bakken. Verste jeg vet, uansett hvor bra spillet er, med tanke på gjennspilling. Vært såpass deppa at jeg ikke har orket å reinstallere det enda. Det å bruke timesvis på å installere Windows og alle programmene man trenger er bare stas i forhold til å miste de savene! Det finnes ett pasifist trofe, korrekt. Det går ut på å ikke drepe en sjel i spillet, med unntak av bossene. Med tanke på at spillet er skapt med sniking i tankene så er det absolutt en morsom achievement å sikte etter. Litt kjipt å ikke få brukt mengder med dødelige våpen man har til rådighet, men en "hagle" som slår fiender bevisstløse gjør opp for det! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Spilte pasifist, men gikk rundt å bærte på laserkanoner og maskingevær og helvete i tilfelle det skulle komme en boss. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 For at ikke spillet skal ødelegges av dette er det som regel våpen å plukke opp der du møter bossene. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 kan du lagre ting i safen din, eller er den bare til pynt? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er ikkje savegames noko av det som vert lasta opp til Steam Cloud? Med mindre du hadde deaktivert cloud sync, sjølvsagd. Funka som faen det, reinstallerte spillet og vips så var alle savene fremdeles intakt! Back in business! kan du lagre ting i safen din, eller er den bare til pynt? Regner med at du mener det "hemmelige" rommet bak tven i leiligheten din? Det virker som om ting blir værende i leiligheten din hvis du legger det fra deg og kommer tilbake etter ett oppdrag, men jeg ville ikke anbefalt det. Det kan ta lang tid mellom hver gang du har mulighet til å besøke leiligheten din, ihvertfall senere i spillet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Regner med at du mener det "hemmelige" rommet bak tven i leiligheten din? Det virker som om ting blir værende i leiligheten din hvis du legger det fra deg og kommer tilbake etter ett oppdrag, men jeg ville ikke anbefalt det. Det kan ta lang tid mellom hver gang du har mulighet til å besøke leiligheten din, ihvertfall senere i spillet. Hva vil du anbefale da? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Funka som faen det, reinstallerte spillet og vips så var alle savene fremdeles intakt! Back in business! Kjekt å høyre Har ein slags plan om å spele gjennom ein gang til, med litt andre avgjerder her og der... Men når? Altfor mykje å spele om dagen. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Etter å ha spilt det i noen timer nå er jeg virkelig fenget, men spillet er preget av mye rart. Til tider er personer du skal snike deg unna alt for observante, og klarer å se deg på mirakuløst vis, mens i neste sekund kan du stå en halv meter ved siden av en, uten å bli sett. Dette er bare ett av veldig mange eksempler på påminnelser om at dette kun er et spill, samtidig som det kan gjøre meg grusomt frustrert. Allikevel liker jeg hva jeg opplever Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det kan ta lang tid mellom hver gang du har mulighet til å besøke leiligheten din, ihvertfall senere i spillet. Hva vil du anbefale da? Er ikke noe problem å lagre ting i leiligheten. Hva du har behov for er avhengig av spillestilen din, jeg gikk primært pasifist, men noen måtte bøte med livet, så jeg klarte meg med tranq. gevær, etter hvert stun gun, og peps (var lite brukt) i tillegg til å slå dem bevisstløse. Hadde strengt tatt ikke behov for alle. Er man ikke så nøye med om man dreper noen, så trenger man ikke bry seg så mye om disse ikke dødelige våpnene, og jeg vil tro man også her klarer seg med noen få typer. Etter hvert som man utvider hvor mye man kan ha med seg (gitt at man velger å gjøre dette), så kan man utvide arsenalet Men er ikke så mange forskjellige områder, og man kommer tilbake til leiligheten ofte nok. Hvis ikke så får man klare seg med det man finner, er nok å plukke opp. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Regner med at du mener det "hemmelige" rommet bak tven i leiligheten din? Det virker som om ting blir værende i leiligheten din hvis du legger det fra deg og kommer tilbake etter ett oppdrag, men jeg ville ikke anbefalt det. Det kan ta lang tid mellom hver gang du har mulighet til å besøke leiligheten din, ihvertfall senere i spillet. Hva vil du anbefale da? Oppgrader inventory til maksimal størrelse. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Oppgrader inventory til maksimal størrelse. Det har jeg gjort nå hele spillet, og det er irriterende! Skal dumpe mye stash i leiligheten nå. Takker for svar Crowley. Jeg går ofte får pasifistmetoden, men så hender det at jeg angrer meg og skyter de bortgjemte skrottene etter at jeg har slått dem i svime Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Først knockout og så eit skot i hovudet er både den mest XP-effektive og tryggaste måten å gjere det på. Køyrde stort sett det opplegget, med mindre dei som var i veien ikkje eigentleg hadde gjort noko særleg gale, då lot eg dei leve. Vel, stort sett. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Blir ikke noe tryggere å drepe dem etter du har slått dem i svime, eneste måten de kan våkne igjen på er hvis noen kommer å vekker dem. Blir de aldri oppdaget så er det det samme som om du hadde drept dem. Xp er det nok av ellers, så det ekstra man får for å drepe dem etterpå tror jeg ikke spiller så veldig stor rolle. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er vel tryggere å slå dem ned for så å skyte dem med et silencer skudd. Det er min erfaring. Når du bruker killing blow i stede for å slå dem ned så skriker de så fælt at alle slemmingene kommer løpende. Egentlig litt latterlig skulle tru han greide å drepe dem på en mer stille måte... Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er vel tryggere å slå dem ned for så å skyte dem med et silencer skudd. Det er min erfaring. Når du bruker killing blow i stede for å slå dem ned så skriker de så fælt at alle slemmingene kommer løpende. Egentlig litt latterlig skulle tru han greide å drepe dem på en mer stille måte... Egentlig svært liten grunn til å bruke den dødelige takedownen kontra å bruke den som ikke er dødelig, spesielt med tanke på at man får både mer XP samt at den er nesten lydløs. Nå skal vel sant sies at Adam Jensen ikke akkurat er den mest lydløse selv når det kommer til ikke dødelige takedowns; måten han slipper fiender på etter at de er bevisstløse er ikke akkurat stealthy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå