Orwandel Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Snurreleif@: Det går klart fram i samtalen mellom Jens og Jenny at våpenet omtales som mordvåpenet som har blitt brukt, som jeg skrev i første post^^ Det virker som ett av de alternativene du lister, nemlig at det HAR blitt brukt allerede(jeg hadde ikke tenkt dette som ett alternativ hvis ikke jeg fant noe om det via google), og at Jens får i oppdrag og drepe ENDA en person med det samme våpenet. Men jeg kan nemlig ikke huske å ha fått den informasjonen i spillet. Og som sagt da skaper det litt lettere hodebry for meg, siden jeg ikke husker å ha fått slik informasjon, og jeg vet jeg ikke har drept noen med det selv. Lurer derfor på om det er en bug\tabbe\story glitch eller noe sånt. Og ang broren til Sanders så har vi vel kanskje allerede fått konformasjon på det jeg trodde da, at vi hives ut i situasjoner som vi liksom skal vite om, men uten at vi gjør. Samme med Haas. Det finner jeg litt dårlig, ellers har jeg ikke noe og utsette på spillet. Du tar det alt for bokstavlig. Armbrøstet blir kalt mordvåpenet fordi du lar O'Malley tro du skal drept Double-T med det, men du gjorde heller som Jenny foreslo - du slo Double-T bevisstløst istedet. Det blir kalt mordvåpenet i quest-loggen allerede før du har en sjanse å bruke det til hverken det ene eller andre. Ingen av de andre eksemplene du nevner er huller i historien heller. Du blir forklart nok til å forstå hva som skjer, selv om du ikke får alt inn med teskje. Jeg liker at Jensen har hatt et liv før begynnelsen på spillet, og at du treffer på personer som Jensen kjenner fra før (som f.eks. Jenny og Haas). Her er den omstridte samtalen (20:14): http://www.youtube.com/watch?v=BYywEVORj7Q Edit: Ny informasjon! Jeg så faktisk gjennom forrige samtale med jenny, og det viser seg at våpenet har blitt brukt til å drepe før. Derfor blir det omtalt som mordvåpen til og med før du prater med O'Malley. Se bare her (13:25): http://www.youtube.com/watch?v=jodmxBAt87w Endret 7. september 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Snurreleif@: Det går klart fram i samtalen mellom Jens og Jenny at våpenet omtales som mordvåpenet som har blitt brukt, som jeg skrev i første post^^ Det virker som ett av de alternativene du lister, nemlig at det HAR blitt brukt allerede(jeg hadde ikke tenkt dette som ett alternativ hvis ikke jeg fant noe om det via google), og at Jens får i oppdrag og drepe ENDA en person med det samme våpenet. Men jeg kan nemlig ikke huske å ha fått den informasjonen i spillet. Og som sagt da skaper det litt lettere hodebry for meg, siden jeg ikke husker å ha fått slik informasjon, og jeg vet jeg ikke har drept noen med det selv. Lurer derfor på om det er en bug\tabbe\story glitch eller noe sånt. Og ang broren til Sanders så har vi vel kanskje allerede fått konformasjon på det jeg trodde da, at vi hives ut i situasjoner som vi liksom skal vite om, men uten at vi gjør. Samme med Haas. Det finner jeg litt dårlig, ellers har jeg ikke noe og utsette på spillet. ^beholdt som referenase så samtalen kanskje blir lettere og følge^ Du tar det alt for bokstavlig. Armbrøstet blir kalt mordvåpenet fordi du lar O'Malley tro du skal drept Double-T med det, men du gjorde heller som Jenny foreslo - du slo Double-T bevisstløst istedet. Det blir kalt mordvåpenet i quest-loggen allerede før du har en sjanse å bruke det til hverken det ene eller andre. Vel som du allerede bekrefter selv, så er det feil. Som jeg har sagt så er det ingen tvil om at det går klart fram i samtalen at det er mordvåpenet som HAR blitt brukt. Dette har jeg sagt siden første post om dette. Ingen av de andre eksemplene du nevner er huller i historien heller. Du blir forklart nok til å forstå hva som skjer, selv om du ikke får alt inn med teskje. Jeg liker at Jensen har hatt et liv før begynnelsen på spillet, og at du treffer på personer som Jensen kjenner fra før (som f.eks. Jenny og Haas). Nei det har jeg aldri sagt heller at det var, story glitch nevnte jeg kun i sammenheng med armbrøsten som jeg allerede har forklart så ble den omtalt som mordvåpenet som var brukt, ennå jeg ikke hadde brukt den, og heller ikke kunne huske noen informasjon fra tidligere som sa at den var det. Men som jeg sa til han andre jeg snakket med om dette så er nok det mest sannsynelig tilfelle at den var det, og som du også bekrefter med den første jenny samtalen i YT vid du postet. Men at du blir forklart nok til og forstå sammenhengen virker det ikke som du gjør nei, det har jeg allerede forklart også, jeg husker ingen informasjon gitt om broren til sanders før jeg møtte sanders, og heller har ingen i denne tråden så langt kunne bekrefte eller avkrefte dette. Og Hass, vel det har jeg jo også forklart tidligere. Vi har jo ikke fått tilstrekkelig info om den gutten faktisk var en trussel eller ikke, bare det at Haas tydligvis annså ham som det i sitt sinn, og at han hadde ordre. Edit: Ny informasjon! Jeg så faktisk gjennom forrige samtale med jenny, og det viser seg at våpenet har blitt brukt til å drepe før. Derfor blir det omtalt som mordvåpen til og med før du prater med O'Malley. Se bare her (13:25): Ja jeg visste dette var mest sannsynelig som jeg skrev tidligere. Jeg har også skaffet bevis for å eliminere en hver tvil om hvorvidt våpenet blir omtalt som draps våpenet som har blitt brukt, et bilde taler mer enn tusen ord som de sier, så da har vi det i boks en gang for alle: Endret 7. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hmm blir litt små brydd\irritert av å finne huller i historien (...) Jeg henviste til dette sitatet. Men nå er vi vel enig om at det ikke er noen huller i historien likevel, selv om du kunne ønske mer informasjon om hva som skjedde før spillet begynte. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Hmm blir litt små brydd\irritert av å finne huller i historien (...) Jeg henviste til dette sitatet. Men nå er vi vel enig om at det ikke er noen huller i historien likevel, selv om du kunne ønske mer informasjon om hva som skjedde før spillet begynte. Ja enig i det, det viser seg vel og ikke være noen huller. Bare det at man trenger mer info for å ha forutsetninger for å følge ên eller flere konversasjoner. Endret 7. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Juhu! Her har jeg sittet å storkost meg med dette spillet i timesvis, sneket meg rund lydløst, tatt ut folk med bedøvelsespiler, gjemt kroppene, brukt alle poengene på stealth-oppdateringer og hacking mens jeg flirende tenker yes, stelth-sjangeren er ikke død! Så plutselig blir jeg konfrontert med en jævla boss fight!? Jeg gidder ikke å gå inn på hvor mye jeg hater boss fights, men at spillutviklerne lurer meg til å tro at jeg kan spille dette spillet som et godt gammeldags snikespill for så pule meg i ræva med en nesten umulig boss fight fordi jeg ikke har investert i de rette oppdateringene, syns jeg er utilgivelig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Så lenge du har stun-gun tilgjengelig, så er nesten samtlige boss-fights lette som bare fy. Bare skyt med stun-gun på de til de er død, enkelt og greit, siden de stunnes og dermed bare bli stående der og sikle. Med unntak av TO bosser, men den brua får du krysse når du kommer dit Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Noen som vet om noen måte å skru av preorder-bonusene på? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 *bilde* Passende Skjønner jo at dette er humoristisk ment, men jeg synes spillet får ufortjent mye tyn for bossene. Nei, de nådde ikke bossene i DX opp til tåneglene engang, men når det kommer til vanskelighetsgrad var de da vitterlig ikke så vanskelige å beseire, selv for hackere. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Q7NxmOP2x38&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 DLC allerede? Sukk. Hvis det kan gis ut nå, var det ferdig ved utgivelse og burde fulgt med i salgspakken. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Men det er 2011 no, ein sel ikkje heile spel. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Da gidder jeg faen ikke betale fullpris heller. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Juhu! Her har jeg sittet å storkost meg med dette spillet i timesvis, sneket meg rund lydløst, tatt ut folk med bedøvelsespiler, gjemt kroppene, brukt alle poengene på stealth-oppdateringer og hacking mens jeg flirende tenker yes, stelth-sjangeren er ikke død! Så plutselig blir jeg konfrontert med en jævla boss fight!? Jeg gidder ikke å gå inn på hvor mye jeg hater boss fights, men at spillutviklerne lurer meg til å tro at jeg kan spille dette spillet som et godt gammeldags snikespill for så pule meg i ræva med en nesten umulig boss fight fordi jeg ikke har investert i de rette oppdateringene, syns jeg er utilgivelig. Bossene er ikke vanskelig. Du må bare skjønne hvordan du lett kan ta de (slik er det med de fleste bosser i de fleste spill). Og veldig mange snike-spill har boss fights. On a different note... jeg humret for meg selv når jeg overhørte denne samtalen (jeg var der ulovlig, så jeg fikk ikke opplevd den siste biten): http://www.youtube.com/watch?v=BdhWPP3p87o&NR=1 Endret 8. september 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hele poenget med bossfights er vel aa skjoenne hvordan de skal taes, slik er det vel i alle spill med bosser? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 fortsatt irriterende når Fedorova har skadeomfang på 10 meter med instakill på 5 meter og Namir har plasma rifla som dreper på 2 skudd. Syns de kunne hatt flatlander woman og sticks and stones. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hele gjengen er ytterst sjanseløse mot miner. Har ikke noe å si om de har plasma rifle eller whatnot, de løper rett i fella. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg gidder ikke å gå inn på hvor mye jeg hater boss fights, men at spillutviklerne lurer meg til å tro at jeg kan spille dette spillet som et godt gammeldags snikespill for så pule meg i ræva med en nesten umulig boss fight fordi jeg ikke har investert i de rette oppdateringene, syns jeg er utilgivelig. Jeg brukte ørten forsøk, men det meste av det du trenger er i rommet. Ellers er jeg enig, syntes ikke boss fighten (har kun hatt en til nå), passer inn i flyten i spillet. Min løsning, første boss fight: Ingen augs som forbedrer kamp eller hvor mye skade jeg tåler. Kan være greit å tygge litt "snacks" slik at du får litt mere liv, jeg brukte en +50. EMP granat, da står han stille en god stund. Denne må du ha med deg. Plukk opp gass tankene og de rød tønnene, og kast de rett på han. Er i alle fall 3 gass og 4 rød tønner i rommet. Holder med 2 gass og 2-3 tønner på easy, og 3 gass og 4 tønner på normal (mulig du må ty til litt ekstra for prikken over i'en). Brannslukkingsapparatene kan kastes på han for å irritere, eller hva de enn gjør. Du finner også en granat i ett av side rommene. Concussion mine/granat er også nyttig, men kan også blinde deg selv. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg har akkurat tatt boss #3. Jeg hadde ny chip, selvsagt, så var vanskelig å vite hvor mye helse/ammo jeg hadde siden UI'en gikk fullstendig bananas. Jeg døde de første rundene siden jeg løp rundt og prøvde å finne en måte å fikse meg selv på, men fant etter hvert ut at jeg måtte bare slåss slik. Var ganske forvirrende. Hadde sikker havnet i koma om jeg hadde hatt epilepsi... Uansett... Jeg startet fighten med 200 helse for sikkerhets skyld, så brukte jeg gass-granater/miner for å svekke Namir mens jeg løp rundt. Et par treffere med revolveren gjorde så susen. http://www.youtube.com/watch?v=4v1X5F0d58I Endret 10. september 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Hassassin Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Bare lurte på om det er mulig å få tak i spillet billigere enn på steam? Sett rundt litt, men noen av tilbudene ser for gode ut til å være sanne. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå