Analmeth Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Hadde foretrukket at samtlige bosser fikk en seriøs dose vettig dialog, karakterutvikling og nyansering. Noen ny Walton Simons er vel for mye å håpe på, men likevel. Det positive med bossfightene var at de ikke brøt flyten med fantastisk musikk og omgivelser. Endret 5. september 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Spillet er vel steamworks, så det synces med skyen? Men jeg hadde drept for å få muligheten til en "flatlander woman" ang. DLC snakket http://www.youtube.com/watch?v=QoFe8hRy42o&feature=player_embedded Endret 5. september 2011 av Solid Snail Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Er hos Yelena nå. Helt umulig, jeg som kun har enkle våpen, stealth og hacker skills. Det går virkelig ikke, prövd flere titalls ganger og med så lang loading tid mister jeg all lyst til å fortsette. Har elsket spillet så langt, men hva skal jeg gjöre? En ting jeg har spekulert på er, ettersom HR utspiller seg 10-20år før Deus Ex 1. Kan Adam være Paul Denton? Endret 5. september 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bruk stungun og EMI-mines Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Lang loading tid? Jeg synes av og til loading tidene er for raske, faktisk. Når jeg starter spillet, får jeg en oppdatering av plottet så langt, men rekker aldri å lese mer enn et par linjer før spillet er i gang. Savner en "ready" knapp etter at spillet er loadet første gangen etter du starter det. Jeg har heller ikke en særlig ny PC. Men du spiller det kanskje ikke på PC? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg spiller på PC. Jeg har, pistol og maskinpistol (oppgraderte), 1 gas granat og combat/heavy rifle. Har ikke beskyttelse mot strøm eller ekstra armor. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Er hos Yelena nå. Helt umulig, jeg som kun har enkle våpen, stealth og hacker skills. Det går virkelig ikke, prövd flere titalls ganger og med så lang loading tid mister jeg all lyst til å fortsette. Har elsket spillet så langt, men hva skal jeg gjöre? En ting jeg har spekulert på er, ettersom HR utspiller seg 10-20år før Deus Ex 1. Kan Adam være Paul Denton? Paul er vel første prototype av en langt mer avansert form for teknologi (nano-augs) enn Adam. Adam har mer til felles med Anna Navarre og Gunther Hermann. Ifølge DE-wikien er Adam "faren" til JC og Paul, de er en slags kloner av ham. Endret 5. september 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Oppfattet det slik at Adam's DNA brukes for å lage Denton-brødrene. Angående Yelena. Overhørte NPC-snakk som refererte til henne rett etter at jeg først møtte hologrammet til Eliza. Skjønte derfor at det var en bossfight på vei, og begynte å samle tungt skyts og granater. Tok noen forsøk før jeg greide å ta henne, men det var mest fordi jeg greide å drepe meg selv med elektrisitet gang på gang... Husk at rommet er stappet av våpenskap du kan loote mens hun er usynlig. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er nok av YouTube-filmer du kan se for hvordan ta henne. Mitt favorittvåpen i spillet er pistolen (ikke revolver), og det er alt du trenger. Løp mye, helt langs de oppsatte veggene, og stun henne med EMP-eksplosiver du finner i skapene. Så skyt henne med pistolen din (eller hva som helst). Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 ...Mitt favorittvåpen i spillet er pistolen (ikke revolver), og det er alt du trenger... Pistolen med laser og lyddemper er bare deilig! Helt klart mitt favoritt våpen i dette spille. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har ikke spilt igjennom spillet, men har akkurat kommet så langt at jeg har fått vite at Megan Reed lever, men nå netopp så jeg igjennom introen igjen, og er det ikke ganske åpenbart hun lever mtp at hun er med på Adams operasjon? Eller har jeg gått glipp av noe som forklarte hvordan hun skulle ha blitt drept? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Svar på spoiler over: Ho er ikkje med på operasjonen, det er Adam som hallusinerar. Har du gjort sidequestet frå mora hennar? Der får du jo til og med lese obduksjonsrapportane - for alle andre enn dei som kidnappa ho, var det eit "kjend faktum" at ho døydde i åtaket. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hmm blir litt små brydd\irritert av å finne huller i historien, akkurat nå så er jeg der hvor jeg skal levere armbrøsten fra meg til Jenny. De omtaler det som mord våpenet som ble brukt til og drepe noen, men det skjønner jeg ikke for O'malley ba meg drepe noen, men det ble det jo aldri noe av for det vi lurte ham....Jeg har jo ikke skutt noen med armbrøsten ! Dette er den andre feilen i story'en, den første feilen jeg kom over har jeg glemt allerede. Ingen andre som har merket noe til disse ting ? To andre ting jeg lurte litt på i spillet var at spillet for meg syntes og snakke om ting og legge ting i hendene mine som ikke jeg har noe grunnlag til og håndtere. Sånn som med sanderz, begynner plutselig og snakke om broren sin, og jeg,... hvilken bror ? hvem er han ? er han død ? jeg visste ingenting. Til og begynne med lurte jeg på om broren hans var den hackeren som var aug og skjøt seg selv. Hvordan kunne Adam si at hackeren brukte broren hans ? Hva vet jeg om det ? (lol da) Er dette informasjon i spillet som ikke har blitt gitt meg fra før av, eller er det bare meg som har vært for distre til og få det med meg. Og med Haas den gamle swat kompisen som skjøt en 15 år gammel gutt ? Hvilken 15 år gammel gutt ? Var han skyldig\uskyldig ? Uten skikkelig informasjon så kan jeg jo ikke samtale med slike folk og faktisk vite hva jeg gjør, blir litt gjetting involvert da. Oppklar gjerne dette for meg hvis du har peiling. Uten spoilere da. Har ikke vært nede på morgue ennå oss politiet. Ville skjult deler av teksten over men var jo ingen spoiler tags. Endret 6. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Tar svar på spoilerne dine i spoiler jeg.. De omtaler det som mord våpenet som ble brukt til og drepe noen, men det skjønner jeg ikke for O'malley ba meg drepe noen, men det ble det jo aldri noe av for det vi lurte ham....Jeg har jo ikke skutt noen med armbrøsten ! Du må følge med på hva som faktisk sies.. Hun ber deg om å levere "drapsvåpenet", altså det våpenet O'Malley ville du skulle drepe en av gjengmedlemmene med. At du ikke skjøt han har ingen betydning for våpenets "kallenavn". Sånn som med sanderz, begynner plutselig og snakke om broren sin, og jeg,... hvilken bror ? hvem er han ? er han død ? jeg visste ingenting. Til og begynne med lurte jeg på om broren hans var den hackeren som var aug og skjøt seg selv. Hvordan kunne Adam si at hackeren brukte broren hans Broren er han som skyter seg selv om jeg ikke husker feil, hackeren det er snakk om er hackeren som fikk de inn i bygningen, hackeren som får broren til å skyte seg selv. Senere i historien betegnes han som "The Dutchman". Og med Haas den gamle swat kompisen som skjøt en 15 år gammel gutt ? Hvilken 15 år gammel gutt ? Var han skyldig\uskyldig ? Uten skikkelig informasjon så kan jeg jo ikke samtale med slike folk og faktisk vite hva jeg gjør, blir litt gjetting involvert da. Dette er fra fortiden til Haas og Jensen. Ut fra det jeg har funnet fikk Jensen en ordre om å skyte en 15 år gammel augmented gutt i Mexico fordi han ble sett på som en trussel, Jensen nektet, dermed fikk Haas ordren, som utførte den og drepte gutten. Dette utløste opptøyer i hele byen de var i, slik at de havnet i "DEEP SHIT". Haas har etter dette klandret Jensen for skyldfølelsen han har siden han (Jensen) nektet å skyte, dermed mente han Jensen dyttet "skylda" over på han. Oh.. og spoilertags får du med: [/ spoiler], uten mellomrom så klart. Endret 6. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Oppklaring angående Sanders... Isaias Sandoval og Zeke Sanders er brødre. Zeke Sanders -A former augmented soldier and Isaias's brother, Zeke is the leader of the anti-augmentation extremist group, Purity First, who leads an attack on a Sarif manufacturing plant. Isaias Sandoval -Taggart's chief aide, who joins the Humanity Front after his augmented brother goes on a rampage and is talked down by Taggart. Endret 6. september 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ja tenkte på feil par jeg gitt >.< Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Du må følge med på hva som faktisk sies.. Hun ber deg om å levere "drapsvåpenet", altså det våpenet O'Malley ville du skulle drepe en av gjengmedlemmene med. At du ikke skjøt han har ingen betydning for våpenets "kallenavn". Hehe det var veldig ironisk ting å si av deg, for da har jeg tydeligvis følgt bedre med på hva som sies enn det du har ^^ Nei de omtaler spesifikt våpenet som ble brukt til mordet. Hvis du hører godt etter så hører du at det er "mordet" som i fortiden. Broren er han som skyter seg selv om jeg ikke husker feil, hackeren det er snakk om er hackeren som fikk de inn i bygningen, hackeren som får broren til å skyte seg selv. Senere i historien betegnes han som "The Dutchman". Du har meg ikke helt overbevist om dette du, er nok ikke han som skyter seg selv som er broren, hvorfor skulle det det uansett, han sier jo f.eks at ingen er augmented på hans team, og hvis det var hans egen bror som var det så ville han jo sikkert visst det. Er rett og slett ingenting som indikerer konkret at han er broren, et google søk jeg har gjort tidligere viser meg at hans bror er en viss sandoval noe, men så langt i spillet har jeg ikke kommet ennå. Dermed blir det akkurat som jeg skrev i min post over, virker som du (som jens) blir dratt in i situasjoner og blir gitt mulighet til og snakke om ting som om du visste dem når du faktisk ikke er blitt gitt noe grunnlag for og kunne gjøre det ennå. Dette er fra fortiden til Haas og Jensen. Ut fra det jeg har funnet fikk Jensen en ordre om å skyte en 15 år gammel augmented gutt i Mexico fordi han ble sett på som en trussel, Jensen nektet, dermed fikk Haas ordren, som utførte den og drepte gutten. Dette utløste opptøyer i hele byen de var i, slik at de havnet i "DEEP SHIT". Haas har etter dette klandret Jensen for skyldfølelsen han har siden han (Jensen) nektet å skyte, dermed mente han Jensen dyttet "skylda" over på han. Og ang fortiden til Haas, ja det du nevner der er jo riktig, det visste jeg allerede, men jeg kan ikke sette meg inn i situasjonen og dømme Haas bare på bakgrunn av det. Jeg har ikke blitt gitt informasjon om situasjonen faktisk var truende eller ikke, eller om det bare var basert på Haas'es frykt og fordommer for augumentations pluss ansvars fraskrivelse på bakrunn av en ordre. Endret 6. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Du har meg ikke helt overbevist om dette du, er nok ikke han som skyter seg selv som er broren, hvorfor skulle det det uansett, han sier jo f.eks at ingen er augmented på hans team, og hvis det var hans egen bror som var det så ville han jo sikkert visst det. Er rett og slett ingenting som indikerer konkret at han er broren, et google søk jeg har gjort tidligere viser meg at hans bror er en viss sandoval noe, men så langt i spillet har jeg ikke kommet ennå. Dermed blir det akkurat som jeg skrev i min post over, virker som du (som jens) blir dratt in i situasjoner og blir gitt mulighet til og snakke om ting som om du visste dem når du faktisk ikke er blitt gitt noe grunnlag for og kunne gjøre det ennå. Hvis du leser andremanns svar så har han det "riktige" svaret, jeg tenkte på feil personer. , for da har jeg tydeligvis følgt bedre med på hva som sies enn det du har ^^ Nei de omtaler spesifikt våpenet som ble brukt til mordet. Hvis du hører godt etter så hører du at det er "mordet" som i fortiden Er ikke helt sikker på om du har arrestert meg her.. Hvis du tenker på det faktiske ordet "The Murder Weapon", så er ordet det samme både i fortid og nåtid. Men kan tenkes at jeg surrer her nå, jeg mener å huske at våpenet ble brukt FØR til å drepe et medlem av den ene gjengen, og at det skulle dumpes i leiren til den ANDRE gjengen for å starte en "gangwar". Om jeg har fått historien riktig er iallefall ikke vesentlig for hva jeg mente å utrede for deg, det menes ikke at det er "The murder weapon" fordi DU har brukt det, men fordi det har a) blitt brukt før, eller b) skulle egentlig brukes for å drepe noen. Endret 6. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Snurreleif@: Det går klart fram i samtalen mellom Jens og Jenny at våpenet omtales som mordvåpenet som har blitt brukt, som jeg skrev i første post^^ Det virker som ett av de alternativene du lister, nemlig at det HAR blitt brukt allerede(jeg hadde ikke tenkt dette som ett alternativ hvis ikke jeg fant noe om det via google), og at Jens får i oppdrag og drepe ENDA en person med det samme våpenet. Men jeg kan nemlig ikke huske å ha fått den informasjonen i spillet. Og som sagt da skaper det litt lettere hodebry for meg, siden jeg ikke husker å ha fått slik informasjon, og jeg vet jeg ikke har drept noen med det selv. Lurer derfor på om det er en bug\tabbe\story glitch eller noe sånt. Og ang broren til Sanders så har vi vel kanskje allerede fått konformasjon på det jeg trodde da, at vi hives ut i situasjoner som vi liksom skal vite om, men uten at vi gjør. Samme med Haas. Det finner jeg litt dårlig, ellers har jeg ikke noe og utsette på spillet. Endret 7. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hadde ikke noe problem med å forstå hva som skjedde med Haas osv. Vi blir jo forklart nøyaktig hva som skjedde og hvorfor i samtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå