Gå til innhold

Deus Ex: Human Revolution - diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går ikke an å ta anmeldelser fra PCG seriøst post-Dragon Age 2. Men jeg håper lovordene herfra og fra RPS stemmer, likevel. Blir nok dag en-kjøp. :)

Dette er jo en prequel, så det eneste du går glipp av er nok subtile referanser til de andre spillene. Jeg skulle ønske jeg kunne si at Invisible War var undervurdert, men det er faktisk ganske mye kjipere enn originalen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Er ikke noen scans noe lite for en "offentlig" tråd om spillet? Er scans forresten lov nå her?Forhåndsbestilte spillet på Steam i mai, så jeg er klar. Håper PC-versjonen blir tatt godt vare på. Ser fram til noen DX11-features.

Lenke til kommentar

Gleder meg også meget.

Har aldri spilt ferdig gjennom story-linen på 1'ern og 2'ern, men er fasinert over både historiene og atmosfæren i universet.

Forstår likevel at jeg har gått glipp av en del.

Det jeg derimot har gjort, er å begynne å lese Deus Ex: Icarus Effect (kjøpte denne for noen måneder siden og har spart den til nærmere release, sprakk på mandag...)

Ut fra dekningen Ars Technica og Rock, Paper, Shotgun har hatt på dette spillet, er jeg optimistisk til at det skal leve opp til forventningene.

La inn en forhåndsbestilling på Siba tidligere (X360) i år, men har enda ikke fått avklart hvorvidt det er standard eller nordic-edition jeg vil få rundt release

Lenke til kommentar

Gleder meg også meget.

Har aldri spilt ferdig gjennom story-linen på 1'ern og 2'ern, men er fasinert over både historiene og atmosfæren i universet.

Forstår likevel at jeg har gått glipp av en del.

Det jeg derimot har gjort, er å begynne å lese Deus Ex: Icarus Effect (kjøpte denne for noen måneder siden og har spart den til nærmere release, sprakk på mandag...)

Ut fra dekningen Ars Technica og Rock, Paper, Shotgun har hatt på dette spillet, er jeg optimistisk til at det skal leve opp til forventningene.

La inn en forhåndsbestilling på Siba tidligere (X360) i år, men har enda ikke fått avklart hvorvidt det er standard eller nordic-edition jeg vil få rundt release

Så hvorfor sitter du her inne og skriver da???? ;)

Lenke til kommentar
  • DE: Invisible War systemkrav:

Minimum:

• IBM PC eller 100 % kompatibel
    • Microsoft Windows 2000/XP
    • Pentium IV, 1,3 GHz prosessor (eller AMD Athlon XP eller tilsvarende)
    • 100 % DirectX 9 32 MB 3D-akseleratorskjermkort med støtte for Pixel Shader 1.1
    • 256 MB RAM
    • 100 % DirectX 9-kompatibelt lydkort
    • 2 GB ukryptert ledig harddiskplass (ekstra plass kan være nødvendig for lagrede spill)
    • 100 % Windows 2000/XP-kompatibel mus og tastatur
    • Anbefalt:
      • Pentium IV, 1,5 GHz prosessor eller nyere (eller AMD Athlon XP eller tilsvarende)
      • 512 MB RAM
      • 100 % DirectX 9-kompatibelt 3D-grafikkort på 128 MB
      • 2 GB harddiskplass

Skjermkort som støttes:nVidia GeForce 3Ti/4Ti/FX - Obs! GeForce MX-serien støttes IKKE. ATI Radeon 8500/9xxx eller nyere.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal jeg ha dette til PC! Tror heller ikke at kravene vil være så stive

Og kansje jeg kan spille med Nvidia 3D Vision når jeg får den etterhvert!

Vil heller ha 1080p, 3D support og 60 FPS imotsetning til en god håndkontroller og 720p, 30 FPS anyday!

Har jo allerede en X360 kontroller til PCen og en flatskjerm på 46" så slipper jeg å høre det samme utsagnet fra konsollfolket: Likar best X360 pga du kan sitja i sofaen å game. For det gjør jeg med PCen også samt mine andre maskiner.

Når jeg har valget, så stiller PC alltid med det sterkeste kortet ;)

Resten av året med multiplatts ender vel på PCen, ved unntaket CODMW3 og Dark Souls.

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det skal en nå få til...

Ellers, er det noen her inne som har prøvd den lekkede utgaven er DE:HR som ligger ute? Er spent på om den har stått til forventningene.

PS!

deusex1.jpg

Vil bare bekrefte at det som står på bildet er korrekt

Installing: 36%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...