Muggkaare Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Deus Ex: Human Revolution, det tredje spillet i rekken, kommer snart til PC, 360 og PS3, og den første anmeldelsen har kommet. RELEASE DATES. North America: 23/08/2011. Europe: 26/08/2011 Offisiell hjemmeside FY FAEN! Gleder meg LITT!!!! Endret 5. september 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg gleder meg også, og har allerede forhåndsbestilt det til PC. Av hva jeg har sett av gameplay og lest av previews virker det som et skikkelig godt spill. Har ikke spilt de to andre spillene i serien, men regner med det ikke gjør noe. Har dog planer om å spille gjennom de også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Går ikke an å ta anmeldelser fra PCG seriøst post-Dragon Age 2. Men jeg håper lovordene herfra og fra RPS stemmer, likevel. Blir nok dag en-kjøp. Dette er jo en prequel, så det eneste du går glipp av er nok subtile referanser til de andre spillene. Jeg skulle ønske jeg kunne si at Invisible War var undervurdert, men det er faktisk ganske mye kjipere enn originalen. Endret 31. juli 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Hva fikk Dragon Age 2 av PCG? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Samme som dette, 94, med sitatet "The best RPG combat ever. Not gaming's best story, but maybe its best storytelling. Darker, sexier, better." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Hmmm... håper virkelig ikke det er tilfellet med Deus Ex. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er ikke noen scans noe lite for en "offentlig" tråd om spillet? Er scans forresten lov nå her?Forhåndsbestilte spillet på Steam i mai, så jeg er klar. Håper PC-versjonen blir tatt godt vare på. Ser fram til noen DX11-features. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Eg og gledar meg som ein unge. Skal ha det til X360, og satsar på at konsoll utgåva av spelet blir bra! Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Gleder meg også meget. Har aldri spilt ferdig gjennom story-linen på 1'ern og 2'ern, men er fasinert over både historiene og atmosfæren i universet. Forstår likevel at jeg har gått glipp av en del. Det jeg derimot har gjort, er å begynne å lese Deus Ex: Icarus Effect (kjøpte denne for noen måneder siden og har spart den til nærmere release, sprakk på mandag...) Ut fra dekningen Ars Technica og Rock, Paper, Shotgun har hatt på dette spillet, er jeg optimistisk til at det skal leve opp til forventningene. La inn en forhåndsbestilling på Siba tidligere (X360) i år, men har enda ikke fått avklart hvorvidt det er standard eller nordic-edition jeg vil få rundt release Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Satser på PC-versjonen her. Spillet kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Gleder meg også meget. Har aldri spilt ferdig gjennom story-linen på 1'ern og 2'ern, men er fasinert over både historiene og atmosfæren i universet. Forstår likevel at jeg har gått glipp av en del. Det jeg derimot har gjort, er å begynne å lese Deus Ex: Icarus Effect (kjøpte denne for noen måneder siden og har spart den til nærmere release, sprakk på mandag...) Ut fra dekningen Ars Technica og Rock, Paper, Shotgun har hatt på dette spillet, er jeg optimistisk til at det skal leve opp til forventningene. La inn en forhåndsbestilling på Siba tidligere (X360) i år, men har enda ikke fått avklart hvorvidt det er standard eller nordic-edition jeg vil få rundt release Så hvorfor sitter du her inne og skriver da???? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 No work and all play makes André a poor boy... Får åpne min siste lagring på DE når jeg kommer hjem da. Noen som vet om DE2 fungerer på xbox360? Usikker om jeg har maskinvare til å kjøre det på laptopen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 (endret) DE: Invisible War systemkrav:Minimum: IBM PC eller 100 % kompatibel Microsoft Windows 2000/XP Pentium IV, 1,3 GHz prosessor (eller AMD Athlon XP eller tilsvarende) 100 % DirectX 9 32 MB 3D-akseleratorskjermkort med støtte for Pixel Shader 1.1 256 MB RAM 100 % DirectX 9-kompatibelt lydkort 2 GB ukryptert ledig harddiskplass (ekstra plass kan være nødvendig for lagrede spill) 100 % Windows 2000/XP-kompatibel mus og tastatur Anbefalt:Pentium IV, 1,5 GHz prosessor eller nyere (eller AMD Athlon XP eller tilsvarende) 512 MB RAM 100 % DirectX 9-kompatibelt 3D-grafikkort på 128 MB 2 GB harddiskplass Skjermkort som støttes:nVidia GeForce 3Ti/4Ti/FX - Obs! GeForce MX-serien støttes IKKE. ATI Radeon 8500/9xxx eller nyere. Endret 3. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det skal en nå få til... Ellers, er det noen her inne som har prøvd den lekkede utgaven er DE:HR som ligger ute? Er spent på om den har stått til forventningene. PS! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Har ikke testet den personlig, men har hørt gode ting om det. Venter på fullversjonen selv, det her blir stort. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Selvfølgelig skal jeg ha dette til PC! Tror heller ikke at kravene vil være så stive Og kansje jeg kan spille med Nvidia 3D Vision når jeg får den etterhvert! Vil heller ha 1080p, 3D support og 60 FPS imotsetning til en god håndkontroller og 720p, 30 FPS anyday! Har jo allerede en X360 kontroller til PCen og en flatskjerm på 46" så slipper jeg å høre det samme utsagnet fra konsollfolket: Likar best X360 pga du kan sitja i sofaen å game. For det gjør jeg med PCen også samt mine andre maskiner. Når jeg har valget, så stiller PC alltid med det sterkeste kortet Resten av året med multiplatts ender vel på PCen, ved unntaket CODMW3 og Dark Souls. Endret 3. august 2011 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det var jammen ikke store kravene på "anbefalt systemkrav". Nesten litt bekymringsverdig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Det var jammen ikke store kravene på "anbefalt systemkrav". Nesten litt bekymringsverdig Det er toerns systemkrav, ikke DE: HR. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Haha, se der ja. Føler meg litt idiot nå 1 Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det skal en nå få til... Ellers, er det noen her inne som har prøvd den lekkede utgaven er DE:HR som ligger ute? Er spent på om den har stått til forventningene. PS! Vil bare bekrefte at det som står på bildet er korrekt Installing: 36% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå