Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Gammelt men vakkert. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Dette skulle egentlig inn på Temadag men finner ikke ut hvordan ? Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ordentlig stilig, abstrakt bilde! Liker etterbehandlingen. Lenke til kommentar
thoar Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 dtte var flott. og litt skumelt.. ser på det ansiktet i høyre hjørne.. gys veldig bra etterbehandlig til dette bildet. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Ja oppdaget ansiktet først for en liten stund siden jeg også. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Ordentlig stilig, abstrakt bilde! Liker etterbehandlingen. Takk for det Jane. Ja jeg prøvde meg fram med forskj. etterbehandlinger men likte denne best til dette motivet. dtte var flott. og litt skumelt.. ser på det ansiktet i høyre hjørne.. gys veldig bra etterbehandlig til dette bildet. Takk til Thoar. Ja ansiktet ble jeg ikke obs på før etter jeg la det inn her....skaper jo litt ekstra stemning i bildet det da. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Liker fargetonene og det kvasiabstrakte uttrykket Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Liker fargetonene og det kvasiabstrakte uttrykket Takker så mye for det Wasco. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Abstrakt med en anelse av treverk og ansikt. Synes det fargemessig er en fin og mystisk komposisjon. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Abstrakt med en anelse av treverk og ansikt. Synes det fargemessig er en fin og mystisk komposisjon. Takker så mye for kommentaren Knut. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nydelige farger. Liker det abstrakte utrykket du har fått frem her. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Fikk en assosiasjon til Umberto Eco's "Rosens navn" (tror jeg den het) når jeg så dette. En spennende bok/film.... Kreativt og kunstnerisk utført! PS! Apropos å få den med i temadag, så må du også velge "Med i aktivitet" når du laster opp bildet. Dette er et valg i tillegg til Kategori! Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Nydelige farger. Liker det abstrakte utrykket du har fått frem her. Takk for det ronnsol. Fikk en assosiasjon til Umberto Eco's "Rosens navn" (tror jeg den het) når jeg så dette. En spennende bok/film.... Kreativt og kunstnerisk utført! PS! Apropos å få den med i temadag, så må du også velge "Med i aktivitet" når du laster opp bildet. Dette er et valg i tillegg til Kategori! Takker så mye for orienteringen ang. også. kommer vel inn i det etterhvert. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg synes dette ble fantastisk flott! Et bilde man kan betrakte lenge. Trodde nesten du hadde lagt inn et ansikt der til høyre, men jeg skjønner at det er strukturen i treet. Flott og intenst uttrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg