Jan Erik Engan Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Close Up Bildet er fjernet. Beskrivelse: Her har jeg brukt en forsats.Yelco 0,5X Macro,som vil si att på dette bildet er brennvidden 27,5mm..55mmx0,5=27,5mm. Forøvrig tatt på Tenerife;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nydelig lys og vakre linjer og ikke minst tett på. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Fint utsnitt med et godt komp Enkelt, men virkningsfult Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Enkelt og greit, men litt "annerledes" enn vi er vant med fra deg dette! Fine detlajer! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Stilig - flott med den intense grønnfargen mot det svarte. Liker skyggen i venstre hjørne. Ellers ville jeg kanskje hatt et noe tettere utsnitt ved å kutte noe i toppen og til høyre - og derved fått en enda mer intens opplevelse av dette bladet og fått bort mesteparten av det lyse som skinner igjennom på høyre side. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nært nok for anledningen dette ja. Spenstige farger, god kontroll på lyset og fokus har truffet perfekt. I utg. punktet sikkert et eksperiment fra din side dette, men vel fungerende. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Nydelig lys og vakre linjer og ikke minst tett på. Takker Fint utsnitt med et godt komp Enkelt, men virkningsfult Takker Stilig - flott med den intense grønnfargen mot det svarte. Liker skyggen i venstre hjørne. Ellers ville jeg kanskje hatt et noe tettere utsnitt ved å kutte noe i toppen og til høyre - og derved fått en enda mer intens opplevelse av dette bladet og fått bort mesteparten av det lyse som skinner igjennom på høyre side. Takker...og disse tipsene skal jeg jammen se på Nært nok for anledningen dette ja. Spenstige farger, god kontroll på lyset og fokus har truffet perfekt. I utg. punktet sikkert et eksperiment fra din side dette, men vel fungerende. Takker..jo du har nok rett på en måte ang eksp...du vet i Syden tar man bilder av alt?..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg