Aetius Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Mobilkameraer kan ofte være begredelige greier, men kanskje riktig app kan hjelpe? Test: 12 kameraapper for Android Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Dere burde se på denne: https://market.android.com/details?id=com.kiwiple.mhm&feature=search_result Kanskje den kan legges inn i testen? Kanskje mest en moro app, men herlig design og lett i bruk. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) magic hour er en av de bedre camera appene jeg har testet. fin og enkel UI og lett å velge og lage filtre. stor minus med den er jo at den lagrer i max 1024px. og er noe treg etter at man har tatt bilde. 7 sekunder med min Desire HD. Men, man kan hente inn bilder fra telefonen og legge til effekter på de. Har forsåvidt ikke testet hva oppløsningen blir på de da. Picplz er en app som har vært ute en god stund nå. ligner på instagram. Med eget album på nett. og lett å dele bilder over diverse nettsteder. Holder fingeren min på magichour at de får fikset på det jeg nevnte. da blir det min standard kamera. Fin test. Synd dere ikke fant noen supre kamera-apps da Endret 31. juli 2011 av tiboine Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Jeg sverger til Camera360 Ultimate https://market.android.com/details?id=vStudio.Android.GPhotoPaid&feature=search_result Mange proffunksjoner i tillegg til mange morsomme, stilige og funksjonelle filtre. Finnes også i Lite utgave Endret 31. juli 2011 av SvadaVon Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Har aldri skjønt poenget med en ekstra kamera app, synes den som kommer med telefon er kurant. Men kan jo se at noen funksjoner kan være kjekt å ha. Dere bør lese litt korrektur på denne. Endret 31. juli 2011 av Neppe Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Testet Camera Advance, men fikk ikke lov å sette høyere oppløsning enn 3.2mpx på min Desire HD. I tillegg var det ufattelig mye mer "laggy" enn det vanlige kameraet synes jeg... Ble refund. For øvrig kostet det 19,99... Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Testet Camera Advance på min Xperia Neo, men savner at den ikke støttet kameraknappen skikkelig. Med original kamerastyring så kan man pre-fokusere ved å trykke lett på utløserknappen, mens CA kun reagerte på full trykk. Beholder likevel CA på grunn av lettvint eksponeringskompensasjon og histogrammet. Den hadde vært perfekt dersom den støttet fokuseringen bedre, både med utløserknappen og eventuelt touch-fokusering direkte på skjermen. Lenke til kommentar
FirstPrice Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Anbefaler også Camera360. HTC's kamera app var kjekk, med finger fokus. Men etter root og fjerning av sense grensesnittet følte jeg at den innebygde kameraappen i Android var litt for simpel for min smak. Bruker bare lite versjonen, men kommer trolig til å kjøpe den, har bare ikke giddet. Bare husk på å skru opp bildeoppløsninga i advanced settings, den står som default på 1024x768. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Camera 360 burde og være med i testen. Den har masse funksjoner og et bra UI. Og forbedringer tikker ofte inn og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg