dolber Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 - Amd Xp 1800+ - MSI K7T266 pro2-ru - Apccer 256mb 2100 cs2 - 2x IBM deskstar 7200rpm 45GB (raid 0) -Radeon 64DDR vivo -Logitech cordless mousman optical -Sounblaster live -Realtek pci nettverkskort -Power supply 340 watt Er sikker på at det bare er installert XP drivere. Får tilfeldige blåskjermer i windowsXP. Feilmeldingen sier ofte noe sånn: Stop: 0x000000c5 (0x00000000, osv , osv ) Til veldig stor irritasjon!! Hva er feil? Tusen takk! Lenke til kommentar
viggo Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 prøv en annen minnebrikke Lenke til kommentar
dolber Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Tempen er maks 54 C Minne burde vel være kurrant. Lenke til kommentar
Arch Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 det er helt sikkert cpu temp eller minne brikke..jeg har samme hk'et og jeg fikk bare BOSD nå jeg prøvde å instalere win2k..så lukta det svidd og athlon xp 1800+ var død..taisol er igrunn ikke så bra.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Noen forslag: * Flash bios * Besøk Windows Update * Innstaller nye driver * Via 4in1 * Ikke bruk PC Alert som følger med på cd'en * Prøv en og en minnebrikke * Ikke bruk programmer som ikke er kompatible med XP. * Kjør med minimum av komponenter * Sjekk for feil på harddisker Tja... nå har du noe å tenke på i alle fall. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 prøv å ta ut LIVE'n.... jeg hadde samma problemet (nesten), tok ut Audigyæen, og alt fungerte... :wink: Lenke til kommentar
dolber Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Takk for gode forslag! :smile: Har installert XP på nytt. Kjøre nå kun med nettverkkort pga internett. Ingen krasj hittil, kjørt 3Dmark2001 i loop uten krasj. Har brukt et programm som (www.simmtester.com) sjekker minnet og det fant ingen feil. Så minne skuller være ok. Har deaktivert USB i Bios Kan det være muse (logitech) driveren, kjøre nå med standard windowsdriver? CPU har en maks temp på 54-55 Celsius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå