jeanette roger Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Parring Bildet er fjernet. Beskrivelse: ja mine 2 hunder parret seg i går,det håper jeg er tettinnpå.. lykkelig og ny forelset er de..i en tåke av love.. så ja jeg får vel valper om 63dager,og noen blir lykkelig hunde eiere til jul.. ha en fin temadag Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ja, her går det for seg Tror dette må bli dagens mest orginale bidrag Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Veldig bra...litt synd den mørke ikke ser på fotografen her,men ikke alltid en får det som en vil. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Søte og glade hunder....du har noe å se fram til når det nærmer seg jul ja. Skulle ønsket vi kunne se blikket på den mørke hunden også. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 De virker ikke særlig interesserte i hverandre, ...men dette er kanskje etter akten...og tåken har løftet seg... Synes motivet ditt er fint, - med en modell som er vilt begeistret for fotografen, og en som gir blanke.... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 ojoj..hadde skrevet så mye og all tekst blir borte..noe rart her..men super duper tusen takk alle sammen jeg har tittet på alle,masse fine temadag bilder..noe galt m maskin min nå bare så får ikke komentert i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg