Lunalotic Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Age of Conan med Dreamworld engine Ikke ta det ille opp, men det hadde vært litt flottere om han duden ikke hadde svevet over bakken. Hax Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Ved siden av Crysis-serien, syntes jeg Resident Evil 5 var ekstremt pent til tider. Begynner å bli en god stund siden jeg spilte det, men vil tro det har holdt seg bra. Bad Company 2 har jeg satt i gang med nå, og det ser også veldig bra ut. Ble bl.a. imponert over noe så enkelt som en blå himmel i et av brettene. Kunne rett og slett ikke huske å ha sett en så realistisk blå himmel i spill før Ble også veldig imponert of Assassin's Creed. Det virker ikke så avansert rent "teknisk", men de har klart å få til en veldig gjennomført og troverdig verden for det. Også flotte animasjoner osv. På det litt mer kunstneriske planet, synes jeg både Machinarium og Braid med "håndtegnet" stil var fine. Endret 1. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vanskelig å peke ut en favoritt. Okami er en av favorittene. Alice Madness Returns er også høyt oppe på lista. Teknisk sett har ikke spillet noe særlig for seg. Men måten de forskjellige områdene i Wonderland blir presentert på er nydelig. I tillegg skal spillet få en del poeng for kreativitet. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Crysis med diverse mods. Warhead ser jo ut som oppkast. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Yupp, Age of Conan har mye pen grafikk og lys/skygge detaljer. God stemning og ett flott spill IMHO. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Min favoritt er nok Curse of Monkey Island Selv etter 14 år ser det mye penere ut enn de fleste spill som kommer ut i dag. Derfor er det nok kvaliteten i forhold til hvor gammelt spillet er som gjør at det tar førsteplassen. 2D er fremdeles ganske overlegen 3D i mine øyne, og må innrømme at jeg sikler på det neste Daedalic-spillet. Kan Obsidian eller noen få de til å lage grafikken til et old school 2D-RPG, vær så snill? Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Diablo jeg synes det er et fantastisk bra spill (diablo 2 er jo enda bedre). Jeg elsker at områdene er tilfeldig generert, det er tilfeldig hvilke fiender man møter på. Jeg elsker de mørke omgivelsene og byen Tristram. Jeg liker veldig godt denne fantasy verdenen. Grafikken er ikke den beste, men så kom det jo ut i 1996. Endret 3. august 2011 av fmc77899 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 arcanum of steamworks and magic obscura ekstremt underholdende å prøve å mekke den ultimate teknologisten, hvor selv de minste valg har noe å si ettersom du vil ha access til den og den butikken for å kunne grinde ut components til diverse bomber/schmatics i tillegg har den 3 forskjellige måter å ta main-storien på, så vel som at du kan drepe hvem du vil i hele spillet (selv om det ikke er lurt) genial story, genial combat, (litt imbalanced, men er jo singleplayer) beste rpg-opplevelse noensinne for min del, og at det er så gammelt er bare utrolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå