ferdinan-foto.no Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 -Urent farvann- Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Bildet viser fint kraften i naturen. Høy himmel er med og bidrag til fin dybde, og viser hvor liten proporsjon båten har. Gode farger og komp. Noe utvisket kontrast i bølgene Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Et godt komp og en flott klipp og lim jobb Synes kanskje du skulle latt noe av det rosa lyset fra himmelen reflektere i båten Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Dramatisk flott himmel og fine hvite bølger. Blir ikke helt realistisk for meg dette. Får følelse av lavvann og ser en stein foran båten. Her går den på grunn er det jeg aner her. Om det stemmer, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Meget dramatisk og fint. Det er noe rosa/lilla på himmelen på min skjerm som er litt skjemmende (?) Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Veldig bra. En fin dramatisk-romantisk framstilling av himmel og hav. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Har alltid likt høye himler, spes. der det tilfører bildet mer dramatikk - og gjerne underbygger for resten. Her er det vær og vind i masevis, og dertil kledelig med slik himmel. Godt etterarbeide, men skulle gjerne visst om det kun er båten som er limt inn. Har nemlig en følelse av at hav og himmel ikke er fra samme tagning, da jeg såvidt kan skimte noen "ujevnheter" i horisonten midt i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg