Gå til innhold

Bruke militær uniform (M04) som "kostyme" på festival

MilKman'

Anbefalte innlegg

Ey, vet at det er kult å gå rundt i militæruniform, men en uniform symboliserer mer for noen. En soldat innehar kompetanse som sanitet og lederskap for eksempel. Om man kommer oppi noen situasjoner så vil folk nærmest forvente at du gjør noe. Forsvaret vil helst ikke at uniformer skal komme på avveie, derfor leverer man også inn uniformen når man er ferdig. Nettopp av slike grunner.

Jeg vil forsikre alle her om at jeg ikke har stjelt eller tatt med noen militære effekter hjem :)

jaja, bruk den jævla uniformen du!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ey, vet at det er kult å gå rundt i militæruniform, men en uniform symboliserer mer for noen. En soldat innehar kompetanse som sanitet og lederskap for eksempel. Om man kommer oppi noen situasjoner så vil folk nærmest forvente at du gjør noe. Forsvaret vil helst ikke at uniformer skal komme på avveie, derfor leverer man også inn uniformen når man er ferdig. Nettopp av slike grunner.

Jeg vil forsikre alle her om at jeg ikke har stjelt eller tatt med noen militære effekter hjem :)

Haha ikke vær så hater nå!

Husk at dette var et engangstilfelle, selv om alle her sikkert hater meg for den ene gangen. Gjort er gjort, og jeg gjør det ikke igjen :)

Lenke til kommentar

Haha ikke vær så hater nå!

Husk at dette var et engangstilfelle, selv om alle her sikkert hater meg for den ene gangen. Gjort er gjort, og jeg gjør det ikke igjen :)

Haha, hater deg ikke, men det er snakk om å tasse rundt med den uniformen i noen timer og så blir diskusjonen på over 4 sider her på forumet :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...