Mr. Sandåker Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hei, jeg tror jeg har kommet over et meget godt tilbud på en Motorhispania RS 08 modell. Ifølge annonsen, så er alt ok. Og kun plomberingene som er tatt. Ikke skilter på. Men det er jo bare å sette på. Mitt oppdrag til dere, er å hjelpe meg med å finne mest mulig småtrim til 4 - 5k. Altså ting som, trimpotte, luftfilter, gasser osv? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Diskusjon om Trim er ikke lov på forumet her. Endret 1. august 2011 av stich_it Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 men daså. Lenke til kommentar
E Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei, jeg tror jeg har kommet over et meget godt tilbud på en Motorhispania RS 08 modell. Ifølge annonsen, så er alt ok. Og kun plomberingene som er tatt. Ikke skilter på. Men det er jo bare å sette på. Mitt oppdrag til dere, er å hjelpe meg med å finne mest mulig småtrim til 4 - 5k. Altså ting som, trimpotte, luftfilter, gasser osv? Takk for all hjelp. ta deg en tur på: http://www.mopedportalen.com/forum/index Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå