smort1 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 På kanten av stupet! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kjenner suget i magen ved å se på dette, ja som å være på kanten av stupet, tett på. Du treffer temaet her synes jeg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jøss..her ble ting smått i bunnen...virkelig fugle perspektiv.Damen på toppen av trappene,så noe engstelig ut..hehe;) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ett fint reportasjebilde. Tror ikke dette er ett yndet reisemål for mennesker med høydeskrekk Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Fint motiv. Damen som strekker armene i været "gjør" bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Kjenner suget i magen ved å se på dette, ja som å være på kanten av stupet, tett på. Du treffer temaet her synes jeg. TAkker Anne! Veldig spesielt å stå helt der ute ja... Jøss..her ble ting smått i bunnen...virkelig fugle perspektiv.Damen på toppen av trappene,så noe engstelig ut..hehe;) TAkker Jan-E! Det var flere som ikke tok turen helt utpå kan jeg fortelle... Ett fint reportasjebilde. Tror ikke dette er ett yndet reisemål for mennesker med høydeskrekk Takker Rolf! Jeg har en grad av høydeskrekk, men tok ingen skade av et opphold helt der ute.... Fint motiv. Damen som strekker armene i været "gjør" bildet. Takker Knut! Jeg ventet på akkurat den bevegelsen, hørte de snakket om å gjøre noe "sprell".... Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Her har jeg vært... - men klarte ikke finne et såpass egnet ståsted som du har her. Tettere innpå stupet kommer man ikke, og det kommer et sug i magen når man står ytterst ja...! Godt bidrag. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Her har jeg vært... - men klarte ikke finne et såpass egnet ståsted som du har her. Tettere innpå stupet kommer man ikke, og det kommer et sug i magen når man står ytterst ja...! Godt bidrag. Takker Bent! Fant ståstedet litt ovenfor/utenfor selve gangtrappa/vegen ned dit. Stod oppa en sittebenk for å komme høyt nok! Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Stilig bilde, så virkelig høyt ut derja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg