Gunfreak Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ved å aktivt gå mot kondom bruk, jeg prøver å finne tall på hvor mange mennesker som har død pga. denne policien, finnes det noe side som har statestikk på dette? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Tror du virkelig at det er en statistikk på det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Noen må jo hvite hvor mange katoliker det er i Afika og hvor mange som har fått HIV, da kan man jo enkelt gestimere seg frem til hvor mange som ikke brukte kondom pga. krirken Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Blitt født flere barn også. Så det går opp i opp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Blitt født flere barn også. Så det går opp i opp. Ja, så viss jeg tar og kiddnapper si, 2000 mennesker, og setter av 1000 av dem til å lage barn, så dreper jeg de andre 1000, så er det ikke så farlig fordi det går opp i opp? 5 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Å høre Paven eller ikke er ett personlig valg. Noen velger å høre på han, andre ikke. Han kan ikke på få skylden for AIDS-tilfellene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Å høre Paven eller ikke er ett personlig valg. Noen velger å høre på han, andre ikke. Han kan ikke på få skylden for AIDS-tilfellene. Han er for ca. 1 milliard mennesker det nermeste en gud på jorda, når han sier at det er en synd å bruke kondomer HØRER DE PÅ HAN, husk dette er mennesker som går rundt å dreper barn fordi dem er hekser, eller tror dem kan kurere aids med å ha sex med et spebarn, tror du virklig ikke de hører på han som om det var gud selv som sa dett, hitler drepe heller ingen, han bare ga ordre om det, når paven sier IKKE BRUK KONDOMER, er det like hellig for visse katolikker som om hitler selv skulle beordret drap jo jøder til noe nazister, så klart følger dem ordrene hans. Han er indirekte skyld i alle de dødsfallene som kommer av folk som kunne brukt kondomer men hørte på han og ikke gjorde det. Ord har makt, Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Å høre Paven eller ikke er ett personlig valg. Noen velger å høre på han, andre ikke. Han kan ikke på få skylden for AIDS-tilfellene. Han er for ca. 1 milliard mennesker det nermeste en gud på jorda, når han sier at det er en synd å bruke kondomer HØRER DE PÅ HAN, husk dette er mennesker som går rundt å dreper barn fordi dem er hekser, eller tror dem kan kurere aids med å ha sex med et spebarn, tror du virklig ikke de hører på han som om det var gud selv som sa dett, hitler drepe heller ingen, han bare ga ordre om det, når paven sier IKKE BRUK KONDOMER, er det like hellig for visse katolikker som om hitler selv skulle beordret drap jo jøder til noe nazister, så klart følger dem ordrene hans. Han er indirekte skyld i alle de dødsfallene som kommer av folk som kunne brukt kondomer men hørte på han og ikke gjorde det. Ord har makt, Er vel strengt tatt alle de 254 paver "siden Peter" som har skylden for en mengde massedrap! Hiv/ Aids blir jo peanuts i forhold til det som har skjedd de siste 2000 år med den katolske kirkens velsignelse! Edit: Mente siden 1054 da kirken ble splittet mellom den Katolske og den Ortodokse kirken http://no.wikipedia.org/wiki/Det_store_skisma_1054 Endret 30. juli 2011 av OldDuke Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hm, hvor mange mennesker har Henry Ford drept, fordi han effektiviserte masseproduksjon av biler slik at folk flest hadde råd til dem? Trådstarters spørsmål er omtrent like ledende, men la oss likevel prøve da. Tallene herfra (http://www.avert.org/aids-impact-africa.htm) sier oss at omtrent 15 millioner afrikanere har dødd av Aids. På verdensbasis (http://www.avert.org/aroundworld.htm) sier denne siden av ca. 30 millioner mennesker har dødd som følge av viruset. Ulike kilder (blant annet denne: http://www.answerbag.com/q_view/925223) gir et tall på omtrent 1.2 millioner mennesker som omkommer hvert år på grunn av bilulykker. Med tanke på at Aids-epedemien for alvor tok av utover 80-tallet, kan vi konkludere med at henry Ford er en omtrent like stor massemorder som Paven på årsbasis. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Gjennom hele historien? (siden den første paven) Det er nok noen milliarder ganger flere mennesker enn det Hitler klarte å drepe totalt. Hitler blir bare smågutten i forhold til mange av de Pavene som styrte oldtidens verden og frem til i dag... PS: Sorry for at jeg har vært borte ei stund... Det kommer av at jeg har begynt å interessere meg litt for politikk, og Breivik og så videre. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Den katolske hor kirka har vel uansett drept opp imot 100 millioner mennesker opp igjennom tidene så vidt jeg vet, mange av dem de virkelige etterfølgere av Kristus. Ganske mange bibler i tillegg til mennseker har de brent også. Hva sier det dere.... Endret 3. august 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå