Karina Hulesangerhule Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hei. Jeg arvet en gammel, gammel PS3 fra min kjære storebror som kjøpte seg ny nå i vinter. Den jeg fikk er en av de første modellene (tror jeg). Den er stoor og sølv! Det er noe kinesiske knapper eller noe, sa han. Jeg må bruke O som X. alt er byttet om på Uansett, denne ps3-en vil ikke spille ps2 spill! Jeg mener å ha hørt at ps3 skal kunne gjøre det? eller er jeg helt på jordet? hvis det ikke er mulig, er det mulig å modde eller chippe så det blir mulig? hehe Jo, også, kan ps3 lese brente dvd-er? Håper på svar, tusen takk til de som gidder : Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) PS3 støttet ps2-spill i starten, men for å få ned utgiftene ble dette kuttet bort bare måneder etter release. Så med mindre man har en av de første ps3-modellene som ble laget, får man ikke spilt av ps2-spill. I tillegg høres det ut som maskinen din kommer fra Japan, og selv om ps3-spill er regionfrie vil maskinen din kun støtte ps2-spill fra Japan, om den i det hele tatt støtter ps2-spill. Endret 30. juli 2011 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Japan var det ja tusen tak for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå