va2loco Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 ok..så igår skulle jeg slå av og ¨på pcn min right...Så da den skulle starte opp blir skjermen svart og det blinker en liten hvit strek helt øverst i venstre hjørne...Det går ikke å trykke på noen knapper, bare av og på! noen som vet hvordan jeg kan fikse det??? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Har du en windows cd i pcn ? Ta ut CD'n som står i og prøv på nytt, hvis det ikke funker, sett bios til å boote fra Hard Disk istedefor å boote fra CD rom. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
va2loco Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 det er toshiba...en sånn mini pc liksom, så den har ikke noe cd rom ..jeg er ikke helt into pc-språk...OS ? Bios? sorry as Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
va2loco Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 åååjaaaa :!: ok, jeg kommer inn på Bios...men det er en for setup og en for boot device (elns), betyr det at det er os som er fucka? det er windows xp btw:P er den eneste måten jeg kan få startet pcn igjen på, å restarte hele dritten? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Du får ingen melding opp BOOTMGR eller noe andre ting? Til dere som har kunnskap, mulig ødelagt boot fil som må fikses med Windows reparasjon. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 bootmgr?.. Japp, du nevnte at det kom en hvit strek øverst i venstre hjørne som bare blinker. Det kommer ikke noe melding som f.eks: Missing BOOTMGR eller andre ting? Lenke til kommentar
va2loco Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 nei....det eneste som kommer er den hvite streken :S og da kan jeg heller ikke gjøre noe, jeg må trykke på f12 eller f2 før den svarte skjermen kommer opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå