Dag Kongsvik Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Forglemmegeistudie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Et meget fint bilde, Dag - av denne knøttlille planten:) Liker fokus og skarpheten hvor vi også får et fint innblikk under kronbladene! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Herlige farger både i blomst og bakgrunn. Like it Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det er et meget flot blomster-billede. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Fint makro med tiltalende farger Lenke til kommentar
carp Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Denne liker jeg! Flott fokus og plassering. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Nydelig fargerikt blomsterbilde Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 vakker forglemmegei,nydelige farger og lys likte den veldig godt,har selv prøvet ca 200 bilder av samme blomst og ennå ikke fått et klart et..så tar prøver de innstillingene du har her jeg da..smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 he he he så ser jeg du har ikke noe exfidata,er det mulig få et hint da hva du har brukt,smil 1 Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 he he he så ser jeg du har ikke noe exfidata,er det mulig få et hint da hva du har brukt,smil Først og fremst har jeg brukt stativ. Jeg har et stativ der hvor midtstolpen kan snus, slik at jeg får kameraet helt ned på bakken. Dessuten er det vindstille i opptaksøyeblikket - makro har jo ikke noen dybdeskarphet å snakke om, så en millimeter kan være forskjellen på skarpt og diffust. Lysmåleren er innstilt etter det lyset som var der og da, uten at jeg har innstillingene i hodet. Bildet er tatt med et 60mm makroobjektiv. Kommer nok et par studier til, og da skal jeg være påpasselig med at exifdata blir med. Som jeg skrev i kommentarfeltet er dette et bilde lagret for web og klargjort for "gamle" digit, og da forsvinner exifdataene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg