kroghern Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hei, jeg er en student som nettopp har fullført VG2, Medier&Kommunikasjon, og skal nå gå VG3 påbygging. Jeg har tidligere hatt Lowepro Fastpack 350 som skolesekk, og vært veldig fornøyd. Helt til nå. Når dette påbygningsåret trenger jeg en noe som har plass til flere bøker, i tillegg til mitt Canon EOS 550D, og helst også med batterigrepet koblet til. Jeg har også lyst på noe som ser 'vanlig' ut, og ikke noe som ser ut som fotosekk/fotoveske. Og helst har jeg lyst på skulderveske, siden jeg syns det ser bedre ut enn å gå med sekk. Har sett litt på Lowepro CompuDay Photo 150, men har lyst på flere alternativer, og tips fra dere. Vil som sagt ha en sekk/skulderveske, helst skulderveske, med plass til Canon EOS 550D (helst batterigrep påkoblet også), flere bøker, og en 13" Macbook. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 =280&manufacturerId[]=2622"]Crumpler er førstevalget for mange urbane fotografer/studenter Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Selv har jeg to Think Tank jeg er fornøyd med. Får dem i flere Norske butikker, bla FotoVideo. Har en Urban Disguise og en Retrospective, fornøyd med begge. Du finner en størrelse som passer ditt behov i begge seriene. Slitesterke og mange smarte løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå