Sealine Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Så begynner desverre sommeren og nerme seg slutten Jeg vet ikke hvordan det var for dere, men jeg har ihvertfall hatt min beste sommer noen sinne Så...er noen med på og kåre de srore sommerlåtene? mine forslag er ihvertfall: Bryan Adams - Summer of '69 Green Day - Time of Your Life og SELVFØLGELIG Postgirobygget - Idyll!!! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det er gamle låter da! Denne er sommeren: Black Eyed Peas ft. Justin Timberlake - Where Is The Love Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 det har alerede blitt diskutert her mener sash - equador er skikkelig sommer sang Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 icp - piggy pie er sommersangen min. anbefaler samtidig alt av icp. Lenke til kommentar
bert Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei Er vel enig de fleste her, unntatt med Tim... Noen flere sanger jeg forbinder med sommer: Bjørn Rosenstrøm - Het Gyllene Tider - Sommartider Det var de jeg kom på nå... Har ikke hatt noe ferie, men har allikevel hatt en fin sommer Fortsatt god sommer alle sammen 8) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det er gamle låter da! Denne er sommeren: Black Eyed Peas ft. Justin Timberlake - Where Is The Love en spøk ja?... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hva med Mr. President - Coco Jambo? eller noe fra den allmektige Dj Bobo AtW Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Den beste er såklart: Kenny Rodgers - The gambler!!!! Og herli cb pils!!! mmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det er gamle låter da! Denne er sommeren: Black Eyed Peas ft. Justin Timberlake - Where Is The Love All ny musikk suger. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Joa, Postgirobygget er den vi kanskje allermest forbinder med sommeren. Men jeg syns nå "Aha - Summer moved on" er knall fin. Bare synd at den handler om at sommeren er over da... :-? Syns også denne er fin, husker ikke artisten men her er noe av teksten: "hot town, summer in the city..." Den er det forresten lenge siden jeg har hørt, vet noen hvem artisten er og hva låta heter? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Syns også denne er fin, husker ikke artisten men her er noe av teksten: "hot town, summer in the city..." Den er det forresten lenge siden jeg har hørt, vet noen hvem artisten er og hva låta heter? Tror det er lagt en del versjoner av den, men de fleste heter "Summer in the city".. (tror jeg) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Joa, Postgirobygget er den vi kanskje allermest forbinder med sommeren. Men jeg syns nå "Aha - Summer moved on" er knall fin. Bare synd at den handler om at sommeren er over da... :-?Syns også denne er fin, husker ikke artisten men her er noe av teksten: "hot town, summer in the city..." Den er det forresten lenge siden jeg har hørt, vet noen hvem artisten er og hva låta heter? Antageligvis flere versjoner; http://www.musiclinks.nl/songteksten/Joe_C...ocker/4919.html http://www.cocker.com/LyricsSummerInTheCity.html http://www.musiclinks.nl/songteksten/Lovin...onful/7345.html Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Paradisio - Bailando En klassiker Selv hører jeg på den samme musikken uansett hvilken tid på året det er. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har vært tatt opp før ja, men will smith med summertime, for vel ikke noe bedre sommerlåt Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 den beste sommerlåten må jo bare være: smak av honning med de lillos. den gjør sommeren komplett for min del 8) Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Og Postgirobygget me En Solskinnsdag da selfølgelig!! Ka sommersang e det som slår den gjennom tidene på norske sommersanger?? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Denne sommeren gikk rett i dass for min del. Helse er ikke noe kult når det blir for lite av den! Så sommerlåta mi må bli "Her kommer vinteren" med Jokke. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 summer of 69 med han vi ikke på nemne navnet på... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Paradisio - Bailando En klassiker Selv hører jeg på den samme musikken uansett hvilken tid på året det er. husker godt hu dama med rosa hår ja Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 hehe...idyll har tatt helt knekken på meg i sommer savner allerede en kald pils på skjæra med gutta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå