dan83 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 hei innimellom som kommer det slike klikke lyder fra laptopen min(ny dell xps 15)! Hvis jeg ikke tar feil, så går jeg utifra at dette er harddisken som skriver? Men det som jeg stusser over, er at disse klikke lydene høres ganske godt hvis det er stille i rommet og dette kan til tider være litt plagsomt! Er det virkelig normalt at harddisker på nye laptoper kan lage såpass mye lyd, eller kan det eventuelt være noe feil med harddisken? Må ærlig innrømme at jeg har fått et relativt dårlig inntrykk av dell, siden dette er min første dell laptop og jeg har oppdaget at denne dell laptopen både blir varmere, bråker mere og har dårligere byggekvalitet en de acer laptopene jeg har prøvd tidligere! Synd at det kun er dell som tilbyr full hd rgb led skjerm, som var hovedårsaken til at jeg valgt dell! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det kan nok hende at den disken der ikke lever så veldig lenge, om ikke det er et rele som klikker ut og inn, men dette tviler jeg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå