vikingkylling Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Jeg kjøpte en Kingston 32GB minnebrikke til 3DS, og stort sett fungerer den helt fint. Men jeg har noen få spørsmål. 1. Det går litt tregere å starte 3DSen nå. Er det fordi brikken er mye større, eller er den bare tregere enn den gamle? Og btw av og til har 3DSen nektet å lese brikken når jeg slår på konsollen. Det er ikke en stor sak. Jeg bare slår den av, løsner brikken, setter den inn igjen og alt funker helt fint. Er dette pga brikken eller 3DSen? Den gamle funker helt fint, så begynner jo å lure litt. 2. Jeg hadde lastet ned en god del til den gamle brikken, blandt annen en drøss kostymer til Dead or Alive: Dimensions. Selv om jeg kopierte alt fra den gamle brikken til den nye er de fleste borte (bare de som står "Download" på, ikke Costume 4, 5 osv.) Er det noen måter å få de tilbake på? Takk for tips. Edit: Glem det. Har brukt brikken en stund nå, og den fungerer helt fint. Har ikke hatt mer trøbbel med at 3DSen ikke klarer å lese den, og den er like raskt som den gamle. Kostymene er nok borte, men kan sikkert laste de ned på nytt om jeg gidder. Endret 8. august 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå