drengen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) hei har en Asus G50V laptop, som sliter med lading. (batteri og ladekabel er sjekket og funnet ok) startet med at jeg ofte måtte holde maskinen helt i ro slik at ladingen ikke ble brutt, når jeg la litt trykk på pluggen fungerte det men ble gradvis verre. nå lader den ikke i det hele tatt, men om jeg presser hart på pluggen lyser ladelampen men straks jeg slipper den stoper ladingen. så mitt spørsmål er om noen kyndige i trønderlagsområdet kan påta seg jobben med å åpne maskinen og fikse loddingen (regner med at det er det som er problemet) betaler såklart for jobben. Endret 30. juli 2011 av drengen Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Forsøk å låne litt neglelakkfjerner fra søsteren din og vaks kontaktene. Det kan gjøre underverker bare det. Lenke til kommentar
drengen Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Forsøk å låne litt neglelakkfjerner fra søsteren din og vaks kontaktene. Det kan gjøre underverker bare det. har prøvd det, men feilen ligger nok i forbindelse mellom plugg og hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå