stian123 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hvem medianedlastningsprogram er best? Med høyest fart flest sanger mest virusfritt osv... Takker for alle svar[/b][/u][/i] Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Spørs jo hvilken protokoll du skal laste ned via, http, ftp osv. Bruker selv Opera og FileZilla. :smile: Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hm, det må vel være FlashFXP :smile: Lenke til kommentar
Neme Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg bruker Download Accelerator Plus av gammel vane, men jeg tviler på at det er det beste. Jeg liker det ihvertfall Oh btw: Hvis du tenkte på laste ned sanger, filmer etc, er ikke dette beste stedet å spørre (regler etc). Men jeg bruker Direct Connect og Kazaa Lite Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 flest sanger? virusfritt? Mener du p2p eller en download manager ? Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hmm, må minne deg om at det finnes en egen programvare kategori. Ellers, kan jeg si at jeg liker DC(++). Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 #1 Avataren din er for stor #2 Nedlastnings Manager: Opera #3 P2P program: SHareaza Lenke til kommentar
Bazze Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hmm, må minne deg om at det finnes en egen programvare kategori. Og hvor er vi nå da...?? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hmm, må minne deg om at det finnes en egen programvare kategori. Og hvor er vi nå da...?? Vi er i programvare kategorien nå, men posten har blitt flyttet hit! dah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå