Gå til innhold

Hårsår eller gjøre noe med det?

Vato

Anbefalte innlegg

Hei.

Kom nettop tilbake fra en 7 uker lang ferie, og det første kjæresten til nabodama sa var:

"Du driver fortsatt med de posene."

For over 4 måneder siden fikk jeg en klage fra nabodama om at jeg hadde søppelposer stående på

gangen, siden det ikke hatt noen søppelsekker på gangen. Denne posen i dag var forresten

for å vaske klær i vaskeriet.

Tidligere har nabonabo bedt meg å å legge meg inn pga jeg poengterte at hun ikke burde si

"hold munn" og avbryte meg når jeg snakker. Valgte da å bare ignorere det og ikke gjøre noe

med det.

I dag sa nabodama ingenting, men det var typen hennes. Med tanke på det anstrente forholdet

som vi har hatt over flere år synes jeg den kommentaren var upassende og trakaserende.

Vet fra tidligere at jeg har en tendens til å være rimelig hårsår, så tenkte jeg skulle

spørre her før jeg foretok meg noe. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke hadde søppel stående på gangen, hvorfor sa du ikke bare at det vær klær du skulle ta med til vaskeriet? Eller enda bedre, ikke la poser stå i gangen.

Men jeg skjønner at dem ble irriterte når dem så en pose stå på gangen, siden det tidligere har vært søppel i dem. Men hvis du ikke setter søppel (eller andre ting som lukter ille eller som er i veien) på gangen lengre så kan du jo be dem på en høflig måte om å passe sine egne saker.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke hadde søppel stående på gangen, hvorfor sa du ikke bare at det vær klær du skulle ta med til vaskeriet? Eller enda bedre, ikke la poser stå i gangen.

Sa at det var vask. Hadde ingen poser på gangen (har ikke hatt det på lang tid), men møtte de gående like ved inngangsdøra.

Lenke til kommentar

Du bør ta en seriøs prat med dem og fortelle dem at du ikke er interessert i sure miner lengre, og at du beklager at du tidligere har latt poser stå igjen på gangen og håper at dere kan legge det bak dere. A.K.A. begrav stridsøksa for godt.

Hjelper ikke det så vet du i alle fall at dem kun er ute etter å lage mer kvalme. Ikke gi dem den gleden, bare ignorer dem fullstendig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...