Baltazar94 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Inntil vi vet hva som virkelig skjedde,og fornuftige forklaringer på en del ting politiet gjorde og ikke gjorde, og også en del uklare ting ved både bombingen og skytingen, og en del ting regjeringe og politikerne foretok seg,så bør vi ikke på noen måte glemme 22/7 2011. Breivik får stå for det han gjorde, men hva gjorde han, og hvor mye gjorde han ? Utenom Breivik, så er regjeringen og politiet blant de mistenkte. Og derfor bør vi som sagt ikke glemme 22/7 inntil vi får lagt alle fakta på bordet. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Inntil vi vet hva som virkelig skjedde,og fornuftige forklaringer på en del ting politiet gjorde og ikke gjorde, og også en del uklare ting ved både bombingen og skytingen, og en del ting regjeringe og politikerne foretok seg,så bør vi ikke på noen måte glemme 22/7 2011. Breivik får stå for det han gjorde, men hva gjorde han, og hvor mye gjorde han ? Utenom Breivik, så er regjeringen og politiet blant de mistenkte. Og derfor bør vi som sagt ikke glemme 22/7 inntil vi får lagt alle fakta på bordet. Bare sånn for å ha det avklart. Alle likene blie obduserte under en obduksjon blir i mange tilfeller prosjektilet sjekket opp mot det aktuelle våpenet for å se på hvorvidt det er det påfølgende løpet som har blitt avfyrt, dette ble såvidt jeg vet også en av grunnene til st politiet kunne avkrefte flere skyttere siden dem i praksis må ha brukt det samme våpenet. Dog er det noe som sier meg at du uavhengig av bevis mener at dette var en rigget operasjon som regjeringen og politiet bestilte. Jeg har jobbet i forsvaret så kjenner til noen av rutinene rundt arbeid i sånnr situasjoner, så du kan få spørr meg hva du trenger klarhet i så skal jeg prøve å svare etter beste evne. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg sier det er en konspirasjon fordi det baserer seg på å forandre et faktabilde rundt en hendelse. Jo, det ble utført rekognosering og det ble konkludert med at i forhold til Breivik sin forklaring og antatt bevegelsesmønster og antall drepte så er det sannsynlig med en skytter. At du ikke mener politiet sin etterforskning er god nok skal du gjerne få lov til, men hadde du hatt moen gode beviser hadde dem nok tatt dem til etterretning. Det fins mange gode beviser, mange er også lagt ut i andre tråder. Men så lenge folk flest tror blindt på myndighetene og ser på dem som "guder" som aldri lyver eller kunne tenke seg å misbruke sin makt for å jobbe for sin egen agenda, og derfor overser alle bevisene, og anstrenger seg for å bortforklare alt. Da hjelper det ikke uansett hvor mange beviser de får lagt frem, folk flest er ute av stand til å se eller forstå det åpenbare uansett. Jeg har i en annen tråd sagt at folk elsker løgnen, og de elsker å bli lurt og svindlet. Det høres utrolig ut, men folk flest gjør faktisk det. Nå er det ingen av oss som helt sikkert kan si hva som skjedde, og nettopp dette at vi ikke vet hva som skjedde, er grunn god nok til ikke å glemme 22/7. Såpass skylder vi også de som døde den dagen. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Det fins mange gode beviser... Kom med ett. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Det fins mange gode beviser, mange er også lagt ut i andre tråder. Men så lenge folk flest tror blindt på myndighetene og ser på dem som "guder" som aldri lyver eller kunne tenke seg å misbruke sin makt for å jobbe for sin egen agenda, og derfor overser alle bevisene, og anstrenger seg for å bortforklare alt. Da hjelper det ikke uansett hvor mange beviser de får lagt frem, folk flest er ute av stand til å se eller forstå det åpenbare uansett. Jeg har i en annen tråd sagt at folk elsker løgnen, og de elsker å bli lurt og svindlet. Det høres utrolig ut, men folk flest gjør faktisk det. Nå er det ingen av oss som helt sikkert kan si hva som skjedde, og nettopp dette at vi ikke vet hva som skjedde, er grunn god nok til ikke å glemme 22/7. Såpass skylder vi også de som døde den dagen. Men jeg føler å se mye av den samme prosesseringen og nå når eg faktisk tok meg noen minutter til å sjekke så er det di samme personene som spinner konspirasjonsteorier om forskjellige handlinger rundt om kring, til dømes i tråden om Boston, 9/11, bombingen av undergrunnen i London osv. Har det noen gang slått deg at ting faktisk kan være i nærheten av hva media framstiller det som? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Bare sånn for å ha det avklart. Alle likene blie obduserte under en obduksjon blir i mange tilfeller prosjektilet sjekket opp mot det aktuelle våpenet for å se på hvorvidt det er det påfølgende løpet som har blitt avfyrt, dette ble såvidt jeg vet også en av grunnene til st politiet kunne avkrefte flere skyttere siden dem i praksis må ha brukt det samme våpenet. Og hvordan kan vi vite om dette er tilfelle ? Vi har bare politiets ord for dette, ingen beviser, ingen fotografier, ingen video, absolutt ingenting. Politiet kan lyve for oss som de selv vil, folk har ingen mulighet til å selv kontrollere om det politiet sier er sant. Politieter jo faktisk også blitt tatt i løgn flere ganger når det gjelder hva de gjorde 22/7 2011. Og politiet har jo både løyet og produsert falske beviser før, så hvilken grunn har vi for å stole på dem i denne saken ? 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Og hvordan kan vi vite om dette er tilfelle ? Vi har bare politiets ord for dette, ingen beviser, ingen fotografier, ingen video, absolutt ingenting. Politiet kan lyve for oss som de selv vil, folk har ingen mulighet til å selv kontrollere om det politiet sier er sant. Politieter jo faktisk også blitt tatt i løgn flere ganger når det gjelder hva de gjorde 22/7 2011. Og politiet har jo både løyet og produsert falske beviser før, så hvilken grunn har vi for å stole på dem i denne saken ? Fordi det er nå engang sånn at noen må etterforske det, at du ikke liker resultatet er jo noe annet. Dersom du virkelig tror at så mange mennesker som har tatt del i denne etterforskningen og arbeidet rundt dette hadde latt løgn og fanteri passere i stillhet hadde det blitt rabalder. Det ble presentert i rettssaken vist du fulgte den, viss du tror dem har tomlet tommler og bare diktet opp rapportene og bevisene ser eg ingen grunn til å tro at du har noe særlig mye bedre materiale og presentere meg. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Men jeg føler å se mye av den samme prosesseringen og nå når eg faktisk tok meg noen minutter til å sjekke så er det di samme personene som spinner konspirasjonsteorier om forskjellige handlinger rundt om kring, til dømes i tråden om Boston, 9/11, bombingen av undergrunnen i London osv. Har det noen gang slått deg at ting faktisk kan være i nærheten av hva media framstiller det som? Har det noen gang slått deg at når myndighetene kaller alle som ikke blindt tror på dem og deres historier for konspirasjonsteoretikere, ekstremister ol. Så kan det kanskje være at dette er fordi myndighetene lyver for oss, og de vil at vi blindt skal akseptere deres historier og løgner fordi de har en skjult agenda ? Noen ganger er ting slik media skriver om, men vi kan uansett ikke tro blindt på det de skriver. For at myndighetene lyver og arrangerer små og store falsk flagg aksjoner for å få det som de vil, er ikke noe nytt. For dette har myndigheter drevet med opp gjennom hele historien. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Har det noen gang slått deg at når myndighetene kaller alle som ikke blindt tror på dem og deres historier for konspirasjonsteoretikere, ekstremister ol. Så kan det kanskje være at dette er fordi myndighetene lyver for oss, og de vil at vi blindt skal akseptere deres historier og løgner fordi de har en skjult agenda ? Noen ganger er ting slik media skriver om, men vi kan uansett ikke tro blindt på det de skriver. For at myndighetene lyver og arrangerer små og store falsk flagg aksjoner for å få det som de vil, er ikke noe nytt. For dette har myndigheter drevet med opp gjennom hele historien. Hva fikk myndighetene utav å drepe barn og sprenge sitt eget kontor i lufta? Edit; politiet sin etterforskning er uavhengig av myndighetene og det vi får vår informasjon i fra er jo media som innenfor er ganske uavhengig så det blir jo media du burde prøve å forsvare deg med. Just a tip Endret 21. juli 2013 av Priim Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hva fikk myndighetene utav å drepe barn og sprenge sitt eget kontor i lufta? De fikk en mulighet for å innføre strengere "terrorlover" innføre mer overvåking, og i det hele tatt begrense enda mer av den friheten vi har igjen i dette landet. Myndighetene i USA brydde seg jo ikke om de 3000 som ble drept på 9/11, hvorfor tror du da myndighetene i Norge skulle bry seg om de som ble drept på 22/7 ? Politikere og myndigheter har sin egen globale aganda, og de bryr seg bare om sin egen makt. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 De fikk en mulighet for å innføre strengere "terrorlover" innføre mer overvåking, og i det hele tatt begrense enda mer av den friheten vi har igjen i dette landet. Myndighetene i USA brydde seg jo ikke om de 3000 som ble drept på 9/11, hvorfor tror du da myndighetene i Norge skulle bry seg om de som ble drept på 22/7 ? Politikere og myndigheter har sin egen globale aganda, og de bryr seg bare om sin egen makt. Hva i alle dager trenger man strengere terrorlover for når absolutt alle terroraksjoner i følge dere er falsk flagg? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Kom med ett. Utfordringen står Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Skjønner du blir sint når du selv oppdager paradokser i din egen tro. Problemet er at det du sier ikke henger på greip, vi har hatt mange regjeringer med flertall og hadde dette fra politikerne vært ønsket hadde det i disse regjeringene blitt gjennomført. Vi har eksempelvis en flertallsregjering nå. Dette har ikke noe med tro å gjøre, det har med kunnskap å gjøre, og evnen til å tenke logisk og kritisk. Noe som de fleste her på forumet ser ut til å mangle fullstendig. Om alle var slik at de av vrangvilje gikk inn for å finne"paradoxer" i alt slik at de selv kunne slippe å forholde seg til noe nytt, så vil verden falle tilbake i et globalt tyranni som er verre enn det som var i europa i middelalderen. Og det er akkurat dit vi er på vei nå, ikke minst pga slike som deg som tror blindt på alt myndigheter og politikere sier, mens de har den dypeste forakt og mistro til de av folket som prøver å advare dem. Du bør begynne å tenke litt, for hvor logisk mener du det er at det ersom politikere og myndigheter påstår, når de sier at alle andre er potensielle terrorister, men bare ikke dem selv eller myndighetene som er de eneste som har makt til å gjøre det og interesse i å gjøre det ? Fok flest ønsker bare å leve i fred og frihet, mens politikere og myndigheter ønsker å øke sin makt, og de ønsker å overvåke og kontrollere oss for å sikre sin makt. ABB var helt sikkert også interessert i å leve i fred og frihet. Ingen ønsker å tilbringe sitt liv i fengsel,så han ville nok ikke normalt ha gjort det han gjorde. Men det fins en rekke teknikker for mind control, som kan få folk til å bli mer eller mindre "fjernstyrt" slik at de gjør ting de normalt aldri ville gjort. De som antakeig utførte sekve aksjonene som Breivik fikk all skylden for, har gjort slikt mange ganger før, og regjeringen,politi og forsvar i Norge samarbeider med dem. Jeg vil anbefale deg å se denne videoen slik at du får en ide om hva det dreier seg om. https://www.youtube.com/watch?v=j2BOinacMq0 Det som gjør meg sint, frustrert og fortvilet, er ikke noen "paradoxer" som du finner fordi du ønsker å finne dem, men det er at slike som deg overhodet ikke har noen peiling på hva det er for slags elendighet myndigheter og politikere planlegger for oss alle, hvor kyniske og kalde de er og hvor lite de bryr seg om folkket,og som ikke vil vite det heller, men tror blindt på sine bødler. For politikere og myndigheter så dreier det seg om å øke sin egen makt og rikdom på vår bekostning. De styrende politikere har aldri brydd seg om folket, politikk er en karriere og søken etter stadig mer makt. Folket er for dem bare midler de kan bruke for å skaffe seg den makten de ønsker. Endret 22. juli 2013 av Baltazar94 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Viss du leser manifestet til ABB så ser du at planen hannes ikkr var å sitte i fengsel men å enten dø som martyr eller ta over Norge. Det skjedde jo ikke noen av delene. Ellers er det bare personfiksering som kan bli snudd rett tilbake mot deg bare med å bytte ut noen få ord, beriker ikke diskusjonen nevneverdig. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Viss du leser manifestet til ABB så ser du at planen hannes ikkr var å sitte i fengsel men å enten dø som martyr eller ta over Norge. Det skjedde jo ikke noen av delene. Nei, det var ikke hans "plan"å sitte i fensel, men har du tenkt tanken at dette "manifestet" er en forfalskning ? Det er flere ting om tyder på det. Den første er at Breivik ringte til politiet flere ganger for å overgi seg. Den andre er at han la ned våpnene med det samme politiet kom i land. Og det tredje er den åpenbare overdrivelsen at han skulle ta over Norge. For hvordan kunne han vel klare det hvis han var alene om det som skjedde 22 juli ? Dette "maifestet" er også et makkverk av klipp og lim, hvor store deler av det er brukt før ved andre falsk flagg aksjoner. Og ingen er så dum at de tror at de slipper unna med noe slikt, og kan også ta over et land alene, selv ikke ABB. Men folk flest i Norge er tydeligvis så dumme at de tror at det er mulig for en mann alene å ta over et land. De har nok sett for mye på tv. Ellers er det bare personfiksering som kan bli snudd rett tilbake mot deg bare med å bytte ut noen få ord, beriker ikke diskusjonen nevneverdig. Hva slags "personfiksering"er det du snakker om ? Forøvrig beriker det heller ikke diskusjonen at du vrir og vrenger på ting jeg skriver, og også kommer med lite intelligente spørsmål om ting som jeg allerede har gitt deg svaret på. Endret 22. juli 2013 av Baltazar94 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Nei, det var ikke hans "plan"å sitte i fensel, men har du tenkt tanken at dette "manifestet" er en forfalskning ? Det er flere ting om tyder på det. Den første er at Breivik ringte til politiet flere ganger for å overgi seg. Den andre er at han la ned våpnene med det samme politiet kom i land. Og det tredje er den åpenbare overdrivelsen at han skulle ta over Norge. For hvordan kunne han vel klare det hvis han var alene om det som skjedde 22 juli ? Dette "maifestet" er også et makkverk av klipp og lim, hvor store deler av det er brukt før ved andre falsk flagg aksjoner. Og ingen er så dum at de tror at de slipper unna med noe slikt, og kan også ta over et land alene, selv ikke ABB. Men folk flest i Norge er tydeligvis så dumme at de tror at det er mulig for en mann alene å ta over et land. De har nok sett for mye på tv. Hva slags "personfiksering"er det du snakker om ? Forøvrig beriker det heller ikke diskusjonen at du vrir og vrenger på ting jeg skriver, og også kommer med lite intelligente spørsmål om ting som jeg allerede har gitt deg svaret på. Jeg fikk manifestet på E-post i fra han selv så jeg har lest originalen. At du mener det er en forfalskning ute og går skal du gjerne få lov til, det vet jeg ingenting om. Han sa at visst han ikke fikk ta over makten i landet kom det til å være flere lignende attentat, han prater blant annet om flere celler. Dette hadde du visst hadde du fulgt med. Det jeg mener med personfiksering er når du sier ting som 'alle' og 'du' gjør ditt og datt og folk må tenke selv og media og politikerne er fjols og løgnere og hiv og hoi uten att du har gjort mye annet enn å si det. Så kommer den klassiskr at bevisene ligger i tråden og alt annet som motbeviser det er bare et komplott som jødene/staten/media har skapt for å lure oss. Så når folk går lei av at dere kverulerer og ikke godtar di svarene dere får så ender dagen på den måten at man ikke kommer noen vei med noe. Hadde dere hatt rett hadde det vært allmennkunnskap. Rett og slett. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 De fikk en mulighet for å innføre strengere "terrorlover" innføre mer overvåking, og i det hele tatt begrense enda mer av den friheten vi har igjen i dette landet. Myndighetene i USA brydde seg jo ikke om de 3000 som ble drept på 9/11, hvorfor tror du da myndighetene i Norge skulle bry seg om de som ble drept på 22/7 ? Politikere og myndigheter har sin egen globale aganda, og de bryr seg bare om sin egen makt. Hvorfor skulle de være interesserte i å innføre mer overvåkning og strengere terrorlover? Og vennligst ikke slenge noe bullshit om at "AP prøver å ta over verden", eller at de er interesserte i å drepe noen eller noe i den duren. Blir litt for ekstremt å tro for min del. Jeg fikk manifestet på E-post i fra han selv så jeg har lest originalen. At du mener det er en forfalskning ute og går skal du gjerne få lov til, det vet jeg ingenting om. Han sa at visst han ikke fikk ta over makten i landet kom det til å være flere lignende attentat, han prater blant annet om flere celler. Dette hadde du visst hadde du fulgt med. Det jeg mener med personfiksering er når du sier ting som 'alle' og 'du' gjør ditt og datt og folk må tenke selv og media og politikerne er fjols og løgnere og hiv og hoi uten att du har gjort mye annet enn å si det. Så kommer den klassiskr at bevisene ligger i tråden og alt annet som motbeviser det er bare et komplott som jødene/staten/media har skapt for å lure oss. Så når folk går lei av at dere kverulerer og ikke godtar di svarene dere får så ender dagen på den måten at man ikke kommer noen vei med noe. Hadde dere hatt rett hadde det vært allmennkunnskap. Rett og slett. Du har rett. 100% rett. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Men folk flest i Norge er tydeligvis så dumme at de tror at det er mulig for en mann alene å ta over et land. De har nok sett for mye på tv. Kilde på at folk flest tror dette? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg fikk manifestet på E-post i fra han selv så jeg har lest originalen. At du mener det er en forfalskning ute og går skal du gjerne få lov til, det vet jeg ingenting om. Han sa at visst han ikke fikk ta over makten i landet kom det til å være flere lignende attentat, han prater blant annet om flere celler. Dette hadde du visst hadde du fulgt med. Hvor tror du slike vrangforestillinger om å ta makten kom fra ? Breivik må jo ha fått disse vrangforestillingene fra noen, de kom neppe fra ham selv, for jeg tror at han er alt for smart til å få slike vrangforestillinger helt av seg selv. Dette med disse "cellene" er ganske sikkert også plantede vrangforestillinger, og jeg tror at det har noe å gjøre med at Breivik tydeligvis ventet på politiet. Jeg fulgte med, og jeg vet om både "manifestet" og "cellene" Det er derfor jeg vet at det meste av manifestet var en klipp og lim kopi av noe som er brukt før. Disse "cellene" har jeg også hørt om, men jeg er ganske sikker på at det er bare bløff og noen som de ansvarlige har plantet i Breiviks sinn for å forberede folk på evt nye falsk flagg aksjoner. Det jeg mener med personfiksering er når du sier ting som 'alle' og 'du' gjør ditt og datt og folk må tenke selv og media og politikerne er fjols og løgnere og hiv og hoi uten att du har gjort mye annet enn å si det. Så kommer den klassiskr at bevisene ligger i tråden og alt annet som motbeviser det er bare et komplott som jødene/staten/media har skapt for å lure oss. At politikerne er "fjols" har jeg ikke sagt, men løgnere er de. Og hvorfor skal man ikke kunne kalle løgnere for det de er ? Om noen er løgnere så må man vel ha lov til å si det. Jeg ble litt oppgitt nå sist fordi det du spurte om det hadde jeg gitt svaret på i inlegget over ditt. Så det gjaldt kun for det spørsmålet. Og når folk er bevisstløse og ikke tenker selv osv. Så må jeg da ha lov til å gjøre dem oppmerksom på det, i et forsøk på å vekke dem opp til virkeligheten. Jeg har selv vært hjernevasket og ganske bevisstløs så jeg vet hvordan dette virker, jeg våknet også opp til virkeligheten fordi noen vekket meg. Jeg har jo også gått på skolen, lest offisiell media, sett på tv osv. Og alt dette er brukt i den hensikt å hjernevaske oss slik at myndighetene kan fortsette å fortelle oss de løgner de selv vil. Så når folk går lei av at dere kverulerer og ikke godtar di svarene dere får så ender dagen på den måten at man ikke kommer noen vei med noe. Hadde dere hatt rett hadde det vært allmennkunnskap. Rett og slett. Dette med kverulering kan også snus til å gjelde det det dere driver med. Spesielt siden dere jo nekter å tå til dere ny kunnskp, men tror at jeg og andre som vet om ,yndighetenes skjulte agenda bruker dagen til å produsere all slik imformasjon ol selv, bare for å lure dere. Og om du tenker litt logisk, så forstår du at dette holdes skjuld så lenge som mulig av politikere og myndigheter. For hvis folk fikke vite hva de planlegger for oss, så ville jo folket protestere og politikene ville ikke kunne jobbe videre med sin agenda. De ville tvert imot risikere å bli fjernet fra det de elsker mes av alt her i verden, nemlig makten. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Hvorfor skulle de være interesserte i å innføre mer overvåkning og strengere terrorlover? Og vennligst ikke slenge noe bullshit om at "AP prøver å ta over verden", eller at de er interesserte i å drepe noen eller noe i den duren. Ap prøver ikke å overta verden, men både ap og andre partier på stortinget jobber for dem som gjør det. Og for å utføre oppdraget tilfredstillende, så må de øke sin egen makt og skaffe seg full kontroll over folket. Ap har begått politiske drap før, og de har også drept folk i forbindelse med medisinske eksperimenter osv. Men det er ikke så interessant her hva ap gjør på egne vegne, men hva de gjør for sine utenlandske arbeidsgvere. Blir litt for ekstremt å tro for min del. Det kan du nok mene, for det er vanskelig å tro dette. Det er nærmest utrolig at politikerne hele tiden har jobbet for fremmede makter, mens de har git inntrykk av at de jobber for oss og for Norge. Men det er nok desverre sant likevel. Du har rett. 100% rett. Hvis du planla å myrde en person, ville du da fortelle denne personen om dine planer ? Endret 22. juli 2013 av Baltazar94 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå