anonymous32000 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 jeg trenger en PC med windows, jeg ønsker ikke å bygge den jeg har Skjerm, men ikke tastatur&mus. Jeg har tenkt til å spille Battlefield 3 på den, og Battlefield 2 som kom ut i 2005 + et gammelt spill som heter "Sim City 4 Deluxe Edition) Jeg har en mac, den bruker jeg til å se på film, surfe på internettet, høre på musikk etc… Jeg vill ikke betale mer en 7,000 for den. Jeg kjøpte en bærbar PC til 5,000 for 3 år siden, jeg kunne fint spille Battlefield 2 og sim city 4 Jeg lurer også på om Stasjonære PC-er koster mindre? jeg vill ha en stasjonær PC fordi de bærbare blir ødelagt så fort. Vis det er billigere å bygge en egen stasjonær PC Jeg kan nok få en av mine data-nerd venner til å bygge den opp :D Som sagt, jeg trenger en billig spil-PC som har trådløst internett! :D :thumbup: :thumbup: Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Så , oppsummert : Helst en ferdibygd pc til ca 5000 - 7000 kr. Du har behov for at den skal være trådløs. Du har behov for Tastatur + Mus. Bør ha bra ytelse i spill. Du kan jo prøve en slik en : http://www.dustinhome.no/dustin-pc-pakke-intel-i7-950-6gb-1tb-gtx-560-ti-oc/product/5010484363 Uansett så er det ikke så veldig lurt å kjøpe en pc akkurat nå , om du kan vente litt mot Jul så får du de beste kjøpene da. Lenke til kommentar
anonymous32000 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Så , oppsummert : Helst en ferdibygd pc til ca 5000 - 7000 kr. Du har behov for at den skal være trådløs. Du har behov for Tastatur + Mus. Bør ha bra ytelse i spill. Du kan jo prøve en slik en : http://www.dustinhome.no/dustin-pc-pakke-intel-i7-950-6gb-1tb-gtx-560-ti-oc/product/5010484363 Uansett så er det ikke så veldig lurt å kjøpe en pc akkurat nå , om du kan vente litt mot Jul så får du de beste kjøpene da. Ja, skal nok ikke kjøpe etter jul, kankje noen få dager før. Jeg vill at den skal være mulig å koble til et trådløst internet. vis det er billigere å bygge en, kan jeg ringe noen venner Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) det er billigere å bygge selv, fikk en fin pc som taklet alle spillene på medium high grafikk med dx 10, noe som er sykt fra for en pc til 8k Endret 30. juli 2011 av Mgut Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det er ikke nødvendigvis sant. Komplett og Netshop har gode PC-pakker som alt tatt i betraktning ofte havner under prisen man må ut med for komponenter og OS samlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå