RAK-foto Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 - på tur ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Artig ide, fin etterbehandling, likte fargene.. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Artig ide, fin etterbehandling, likte fargene.. Hei Takk for kommentaren din her. RAK-foto Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Artig vinkling, Roy Arne - med fin fargetone, men innholdsmessig ikke så spennende kanskje. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Tur"stilleben" med fantasifull etterbehandling. Synes ideen kan ha noe for seg. Med stillestående diagonaler og en fot i bevegelse i et hjørne. Skulle man hevet dette fra snapshot til "kunst", måtte uvedkommende elementer (kvisten f.eks.) vært ryddet vekk. Jeg synes også bildet kunne vært tilført en smule mer kontrast. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Artig vinkling, Roy Arne - med fin fargetone, men innholdsmessig ikke så spennende kanskje. Hei og takk for kommentaren din her.Kan kanskje være enig i i ettertid at spenningen ikke er den helt store. RAK-foto Tur"stilleben" med fantasifull etterbehandling. Synes ideen kan ha noe for seg. Med stillestående diagonaler og en fot i bevegelse i et hjørne. Skulle man hevet dette fra snapshot til "kunst", måtte uvedkommende elementer (kvisten f.eks.) vært ryddet vekk. Jeg synes også bildet kunne vært tilført en smule mer kontrast. Hei og tusen takk for din konstruktive kommentar. Kontrast - tja - kanskje. RAK-foto Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Fin ide,god komp ,samt liv og bevegelse i bilde.hadde nok likt det klarere og litt lysere. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Et bilde jeg har sett på flere ganger. Og jo mer jeg betrakter det, jo mer tenker jeg på et enkelt ord for hva jeg synes om bildet - nemlig KULT! Hovedgrunnen til det er i hovedsak det tilfeldige, og at det skiller seg ut fra det vi vanligvis ser. Godt oppfattet, artig vinkling og kledelig etterbehandlet. Selv ville jeg nok gått på oppgaven med å klone bort kvisten. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Fin ide,god komp ,samt liv og bevegelse i bilde.hadde nok likt det klarere og litt lysere. Hei og tusen takk for kommentaren din her. Tror at om det ble litt lysere - da hadde det blitt et helt annet bilde. RAK-foto Et bilde jeg har sett på flere ganger. Og jo mer jeg betrakter det, jo mer tenker jeg på et enkelt ord for hva jeg synes om bildet - nemlig KULT! Hovedgrunnen til det er i hovedsak det tilfeldige, og at det skiller seg ut fra det vi vanligvis ser. Godt oppfattet, artig vinkling og kledelig etterbehandlet. Selv ville jeg nok gått på oppgaven med å klone bort kvisten. Hei Herlig med en slik utfyllende og konstruktiv kommentar - det synes jeg er bra. Når det gjelder den kvisten så kan jeg tildels være enig med deg, men vi får se. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg