tomsi42 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Venter på bussen? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Liker dette "grafiske" uttrykket og den fine tittelen til bildet. Veldig bra at statuen framstår som silhuetter! Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Flotte silhuetter. Diskuterer med meg selv om du burde endret perspektivet litt? Gått noen skritt til høyre, slik at vindusrekken i bakkant hadde kommet i vater? Eller om de svake skrålinjene bidrar til bildets dynamikk? Vet ikke helt. Hva synes du? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Spennende bilde,vakkert spør du meg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Liker dette "grafiske" uttrykket og den fine tittelen til bildet. Veldig bra at statuen framstår som silhuetter! Takk. Det var som silhuetter jeg så de da jeg tok bildet; er litt usikker på om det er OK at vi ser litt detaljer i statuen, eller om silhuetten skulle vært mer markert. Flotte silhuetter. Diskuterer med meg selv om du burde endret perspektivet litt? Gått noen skritt til høyre, slik at vindusrekken i bakkant hadde kommet i vater? Eller om de svake skrålinjene bidrar til bildets dynamikk? Vet ikke helt. Hva synes du? Godt poeng. Jeg tror faktisk at det at linjene er på skrå hjelper på bildet. Spennende bilde,vakkert spør du meg! Takk. Endret 30. juli 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Liker dette "grafiske" uttrykket og den fine tittelen til bildet. Veldig bra at statuen framstår som silhuetter! Takk. Det var som silhuetter jeg så de da jeg tok bildet; er litt usikker på om det er OK at vi ser litt detaljer i statuen, eller om silhuetten skulle vært mer markert. Flotte silhuetter. Diskuterer med meg selv om du burde endret perspektivet litt? Gått noen skritt til høyre, slik at vindusrekken i bakkant hadde kommet i vater? Eller om de svake skrålinjene bidrar til bildets dynamikk? Vet ikke helt. Hva synes du? Godt poeng. Jeg tror faktisk at det at linjene er på skrå hjelper på bildet. Spennende bilde,vakkert spør du meg! Takk. Opplever bakgrunn som medvirkende for dybdeinntrykket og derfor kan du nok mørklegge hele silhuetten uten at det virker 2-dimensjonalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg