Klykken- Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvordan sjekker man hvilken fastlege man har? https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do 2 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Er det strengen, hodet eller huden på staken du har riftet? Det siste, ca 1,5 cm under hodet. Liksom langs "kanten" av forhuden. Har hovnet litt opp der og. Det pleide å væske litt (Jeg vet, dritekkelt), og lukte sykt vondt, men etter jeg begynte med bacimycin ga dette seg. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvis du som du sier i førsteposten var så full at du ikke husker noe koster det da mer enn 200-300 for såpass med alkohol. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hvis du som du sier i førsteposten var så full at du ikke husker noe koster det da mer enn 200-300 for såpass med alkohol. Hehe, dette blir jo en digresjon, men jeg var full på espressomartinier som en kompis hadde sittet og laget til meg hele kvelden. Gratis fylla = Beste fylla. EDIT: Hva i faen??? Ingen ledige legetimer før 18. august? Det går jo ikke. Endret 2. august 2011 av fluff Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ring pappa/mamma. Si "HEY BRAH. Trenger ca 300 spenn for å gå til legen. Kunne du vært en mad play4h og sendt meg de sånn at penisen min ikke faller av?" CASE CLOSED. 4 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg er glad du morer deg. Jeg for min del har det ikke så gøy. Fikk lånt litt penger av fattern. Hater å gjøre sånt. Sa ikke hva de var til. Er det greit å dra til legevakta med sånt? Det er jo ikke "akutt" i tradisjonell forstand, men jeg er redd for at jeg venter på en ledig time hos fastlegen vil det fort bli akutt. Endret 2. august 2011 av fluff Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nå er jeg ikke helt sikker, men tror det er dyrere med legevakt. Se om legevakten du har tenkt å dra til har en nettside. Står sikkert priser der. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ring til legekontoret ditt i morgen tidlig, si at du har ett problem i underlivet du absolutt ikke føler kan vente til den 18. Be så om en akutttime, alle legekontorer skal ha dette til egne pasienter. De er bare ikke mulig å bestille i god tid på forhånd, og ikke via internett and so on. Saken din må vurderes av helsesekretæren/legen. Men har du trøbbel med lillemann slipper du nok til. I alle fall etter erfaringer jeg har gjort meg via folk rundt meg. 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg fikk hvertfall en slik akutttime hos fastlegen når en føflekk begynte å forandre seg veldig raskt. Burde være mulig for TS også. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du kan be om å få time hos en annen lege som er ledig tidligere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå