Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Heftige rifter på penis

fluff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det strengen, hodet eller huden på staken du har riftet?

Det siste, ca 1,5 cm under hodet. Liksom langs "kanten" av forhuden. Har hovnet litt opp der og. Det pleide å væske litt (Jeg vet, dritekkelt), og lukte sykt vondt, men etter jeg begynte med bacimycin ga dette seg.

Lenke til kommentar

Hvis du som du sier i førsteposten var så full at du ikke husker noe koster det da mer enn 200-300 for såpass med alkohol. :p

Hehe, dette blir jo en digresjon, men jeg var full på espressomartinier som en kompis hadde sittet og laget til meg hele kvelden. Gratis fylla = Beste fylla.

EDIT: Hva i faen??? Ingen ledige legetimer før 18. august? Det går jo ikke.

Endret av fluff
Lenke til kommentar

Jeg er glad du morer deg. Jeg for min del har det ikke så gøy.

Fikk lånt litt penger av fattern. Hater å gjøre sånt. Sa ikke hva de var til.

Er det greit å dra til legevakta med sånt? Det er jo ikke "akutt" i tradisjonell forstand, men jeg er redd for at jeg venter på en ledig time hos fastlegen vil det fort bli akutt.

Endret av fluff
Lenke til kommentar

Ring til legekontoret ditt i morgen tidlig, si at du har ett problem i underlivet du absolutt ikke føler kan vente til den 18. Be så om en akutttime, alle legekontorer skal ha dette til egne pasienter. De er bare ikke mulig å bestille i god tid på forhånd, og ikke via internett and so on. Saken din må vurderes av helsesekretæren/legen. Men har du trøbbel med lillemann slipper du nok til. I alle fall etter erfaringer jeg har gjort meg via folk rundt meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...