fluff Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hallo. Håper å kunne få noen svar fra folk som har opplevd det samme eller folk som er kvalifisert til å svare på sånt. For akkurat en uke siden ble jeg med en dame hjem etter å ha vært på byen. Jeg husker ikke så mye fra de følgende timene, men da jeg våkne opp og skulle pisse hadde jeg blod rundt hele penishodet. Først tenkte jeg "Flott, dama hadde mensen", men da jeg trakk forhuden lenger tilbake kjente jeg en intens stikkende smerte og oppdaget at jeg hadde laget to ganske heftige "revner" på venstre og høyre side av undersiden av penishodet, ca en centimeter fra kanten. Jeg antar at dama ikke var tilstrekkelig våt og jeg var for full til å skjønne hvor vondt det gjorde. En uke har gått, og jeg kan ikke si at situasjonen har bedret seg betraktelig. Kjenner en intens smerte hvis jeg drar forhuden ordentlig tilbake. Sårene ser bare ut som røde flekker der ytterhuden har blitt revet av. Selv vann svir. Er ikke engang snakk om å ha sex sånn som det ligger an nå. Hvilket er trist. Forhuden ved sårene har også hovnet noe opp. Jeg vil helst unngå å gå til legen med dette. Ikke fordi det er flaut (Legg merke til at jeg ikke bruker en anonym bruker), men bare fordi det er et slit og jeg ligger hjemme med feber. Men er det noen som kan fortelle meg hva annet jeg kan gjøre med situasjonen? Trenger jeg bare å gi det tid? Jeg har jo hatt rifter på penis før, dog ikke like heftige, men da har det likevel ikke tatt SÅ lang tid for dem å lege. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Yotta Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Bare sånn som en sidenote, så kan jeg anbefale å bruke aloe vera krem 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Bacimycin? Er utrolig bra på overfladiske sår. 2 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Det har jeg ikke hørt om før. Er det kun å få på apotek? Og er det dyrt? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Bacimycin får du på alle apotek. Koster kanskje litt over en 50-lapp for en mindre tube, og det skal holde med ett tynt-tynt lag om gangen. Må huske at sårene skal puste også. 2 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Er vel nettopp det med pusting som gjør dette såret vrient. Leste litt rundt, og skal prøve å skaffe Bacimycin-pulver på mandag. Virker som at det egner seg best i dette tilfellet. Takk for tipset! 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Dette kan være et alvorlig problem, derfor vil jeg råde deg, uansett hvor lite lyst eller tid du har, til å få besøkt en lege. Det er alt for mange brukere av cyberspace som bruker den store verden til å diagnosere seg selv, ved å få hjelp i fra andre brukere eller lese seg til det. Dette er svært risikabelt, og plutselig ender du opp med feil krem, salve eller what ever, noe som vil gjøre situasjonen vondt værre. Vær så snill å stol på meg. Har vært i en lik situasjon som deg, men med annerledes type skade/sår. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Bacimycin er for akkurat slike overfladiske sår, så at det er feil krem er feil (lol?). Jeg brukte kremen i piercinghullet jeg hadde i navlen for å få det til å gro ordentlig, da går det nok fint å smøre litt under forhuden. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Heftig. Postet av anonym: 4c2143477cb2b53852305478f01bb918 4 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Heftig ja, erru gæærn. Passe rock'n'roll disse sårene. Hovedproblemet mitt med å besøke legen er jo selvfølgelig pengene. Jeg er en student som har mer en nok å tenke på med å betale husleia. Da har jeg ikke råd til lege. Men jeg forstår selvsagt poenget ditt, Anonym. Men dette slår meg bare ikke som spesielt alvorlig. Jeg tenker nok at jeg bare trenger den riktige sårsalven, så løser det seg. Bacimycin pulver er for sår som er konstant fuktige, hvilket er tilfelle i min situasjon. Det kan uansett ikke skade å smøre på en antibakteriell antibiotisk salve. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Du kan også spørre de på apoteket, de har faktisk god kompetanse når det gjelder sånt 1 Lenke til kommentar
soulless Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Tigerbalsam, definitivt tigerbalsam (grrrrrr). 2 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Yup, igår begynte jeg altså behandlingen. Jeg passer på å holde sårene så tørre som mulig, også bruker jeg sterile kompresser for å holde forhuden tilbake og la sårene få puste. Jeg smører på bacimycin tre ganger om dagen, og har planer om et grønnsåpebad morgen og kveld. Ser kvinner som har født bruker dette for å motvirke infeksjon i stingene nedentil, og da tenker jeg det burde være greit å bruke det i denne situasjonen også. Jeg kan ikke si jeg har sett noen forbedring, og jeg begynner å bli oppriktig redd. Men så begynte jeg jo bare igår også. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er du oppriktig redd, så er du dum som ikke går til lege. Gå til lege. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Hadde du lest hele tråden ville du sett at jeg ikke har råd. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ta deg råd til det. Det er faktisk forplantingsorganet ditt det er snakk om her. Jeg for min del hadde heller ofret en arm og en fot enn å miste penis! 1 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hadde du lest hele tråden ville du sett at jeg ikke har råd. Jeg har lest tråden, og det er noen ganger man tar seg råd. Selg PCen din, jeg vil heller ha penis enn PC (faktisk) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvor mye koster det deg å gå til legen? Sist gang jeg var hos fastlegen med penisrelaterte problemer kostet det meg mellom 200 og 300. Ikke akkurat en uoverkommelig sum. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Jeg HAR IKKE 2-300 kroner. Men dere har helt rett, jeg må ofre noe for å få dette til å gå rundt. La oss si at jeg klarer å selge noe og få penger, tar jeg dette til fastlegen eller en slags spesialist? Videre bytta jeg nettopp fastlege og husker ikke helt hvem jeg bytta til. Hvordan sjekker man hvilken fastlege man har? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er det strengen, hodet eller huden på staken du har riftet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå