Gå til innhold

[Løst] Ny stasjonær PC (Gaming med skjerm, 10.000kr)

Anbefalte innlegg

Hei og god dag.

Planlegger nå å kjøpe en ny laptop. Har et budsjett på maks 10.000kr !

Har tittet litt på den her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=641097#info

Vil den dra bops, og evt bf3?

Spiller ikke mye, men litt er det. Da går det i COD og WoW. Noen andrea anbefalinger?

Takker på forhånd :)

Edit: evt denne her: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-17-tom/asus-n73sv-v2g-ty402v/150169.3004/

Har nå gått over fra tanken på bærbar til en stasjonær. Har et budsjett på 10k, og denne skal brukes til gaming :)

Jeg liker denne monthly gamer'n fra komplett. LINK Bør jeg gjøre noen justeringer osv?

Endret av Situation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge de du har nevnt vil dra BF3 og CoD:BO (BO vil nok hakke litt siden det er forferdelig optimalisert).

Hva med å sette litt krav til skjermstørrelse, og hva du har tenkt å bruke den til istedet for hva du ikke har tenkt å bruke den til? Da kan vi gi deg bedre tips på hva du trenger.

Skjermstørrelse

Vekt

Bruksområde

Pris

Batterilevetid

Lenke til kommentar

Den er grei. Skjerm størrelsen kommer egentlig på det samme, bare det er større en 15.6", så imellom det og 17 tommer hadde vært optimalt. 17" er kanskje å foretrekke.

Vekt spiller ingen rolle.

Pris, har ikke noe budsjett men maks 10 000?

Kommer til å se en del serier, filmer og surfing. Samtidig som jeg kommer til å spille litt, WoW, CS, CoD er vel det jeg spiller. Men støtte for BF3 hadde vært greit det også, lav eller medium grafikk på det spiller ingen rolle.

Batteri levetiden bryr jeg meg heller ikke om, siden jeg har tilgang på strøm der jeg kommer til å bruke den.

Lenke til kommentar

ASUS' G-serie er laget for å gi litt Alienware-inntrykk ja, det veier litt ekstra og kjøler en god del bedre enn den vanlige laptopen, da blir den jo også desto mindre bråkete under filmvisning og spilling ;)

Den du har funnet er ikke på lager, derfor linket jeg ikke til den. Jeg ville ringt dustin først og hørt om de får den inn igjen først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...