Øystein.F. Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kast deg utfor med eitt av tidenes beste spel. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Fikk aldri prøvd det første, men SSX 3 kunne i alle fall by på utrolig mye underholdning. Gleder meg virkelig til januar. Endret 30. juli 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Fikk aldri prøvd det første, men SSX 3 kunne i alle fall by på utrolig mye underholdning. Gleder meg virkelig til januar. helt enig ! har brukt ufattelig mange timer foran sjermen på ps2, til og med i nyere dager. Garantert et av mine favorittspill Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ble fullstendig tatt på senga av SSX selv. Hadde absolutt null interesse for snowboard, men etter å ha brukt mer tid på SSX-demoen enn noe annet spill på konsollen endte jeg opp med å kjøpe det. La masse tid i det, og enda mer i oppfølgeren. Må riktignok innrømme at SSX 3 gjorde at jeg mistet interessen for serien, og jeg har ikke prøvd de nyere titlene. Likte ikke at de mer absurde banene forsvant til fordel for ting som nesten var halvrealistiske, orket ikke tyggispunken som dominerte lydsporet (byttet snøbrettere musikksmak sånn engang mellom 2001 og 2004?), og den bedritne DJen var triste greier sammenlignet med Rahzel, eller hva han beatbox-fyren hette. Er spent på det nye spillet nå da, kanskje det kan få meg inn i serien igjen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Storkoste meg med SSX3 men må innrømme at jeg nesten ikke husker noen ting fra det Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Mitt beste minne fra SSX er siste brettet, Unknown eller hva det nå enn het Untracked, der man fikk kjøre så og si fritt ned et stort fjell med herlig musikk i bakgrunnen. Den banen ble spilt ihjel. Endret 30. juli 2011 av Villanden Lenke til kommentar
BiffenThoresen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Knallgod artikkel Øystein! Jeg husker jeg og brødra mine fikk en PS2 på deling og det første spillet i SSX-serien. Jeg var bare 7år gammel da, men fy faen å jeg eide brødrene mine som var en del år eldre enn meg. Jeg gleder meg til det nye SSX når jeg tenker på alle de morsomme stunda jeg tilbrakte foran den 11'' TV'n på rommet mitt for en del år tilbake. Lenke til kommentar
Xavalis Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 hvis ikke jeg tar feil er det ikke Mac dere har tatt skjermbilde av, men Jurgen, en gammel og treg fører som absolutt ikke kan trikse xD Det mest morsomme med dette spillet er å slå hverandres rekorder, mange timer har blitt lagt i rekordknusing x) ligger på rundt 550k på Snowdream. Lenke til kommentar
Borni26 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Storkost meg med SSX 3 og SSX on tour. Gleder meg til SSX Deadly Descents :dribble: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 SSX var det spillet jeg kjøpte meg sammen med PS2'en, et fantastisk spill jeg la igjen vanvittig mye tid i . Husker da jeg bikket 1 million på Elysium (eller hva den nå het), og var bedre enn de beste innsendte scorene i PSN . Det var tider det! Et tvers igjennom fantastisk spill, og jeg ser fram til Deady Descent . Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Elsket SSX3 SYKT bra spill. likte det at det var en stort fjell man var på sån at det var som en open verden. håper virkelig de lager det nye SSX med en Sandbox følelse Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 SSX 3 er tidenes Beste Spill ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå