chris_90 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Halo folkens! Skal reise til Spania for ei uke(uke 32) og da er planen å se kampen mellom real og barcelona den 14 august og være litt på stranda. Kunne noen gitt noe tips åssen jeg skal planlegge dettte her?Har ikke reist dit før så har ikke peiling sjøl... Stranda ser ut til å være nærmest i Valencia.. Takker massse på forhånd:) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 er det Madrid eller Barcelona du skal bo i egentlig? Start med å lese denne siden jeg har skrevet om Spania så får du nok et par tips. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 er det Madrid eller Barcelona du skal bo i egentlig? Start med å lese denne siden jeg har skrevet om Spania så får du nok et par tips. tusen takk for linken! den ser nyttig ut! jeg skal reise til Barcelona så nå prøver jeg å finne ett hotell for to stykker nærmest sentrum eller i sentrum men de fleste er sovesaler hvor det er 5-8 stykker som sover. Jeg reiser med min 12 år gamle bror hhilket hotell kan du anbefalle i sentrum for ca 3000 kr(6 netter) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 jeg har altid bodd på vandrerhjem når jeg har vært i Barcelona så hotelanbefalinger er det dårlig med. sjekk hotels.com, bookig.com (begge for booking av hotel) eller hostelworld.com (for vandrerhjem) så finner du nok noe finner du noe langs Rambla eller Plaça de Catalunya finer du det som ligger mest sentralt. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Pleier ikke hotellene der ha eget kjøkken? Må jeg søka da isåfall 2 roms? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 det tror jeg er litt avhenig av standarden på hotellet. mange vandrerhjem har egne rom med to senger mens mange hotel tilbyr rom med to enkeltsenger. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Synes det er så lite info de oppgir. Trenger bare ett rom med to seng og ei lite kjøkken ja.. eller kjøleskap og komfyr,står aldri noe om sånt er det lite Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 tja, på de fleste (eller så å si alle) vandrerhjem jeg har bodd på har de hatt kjøleskap/konfyr/etc i fellesområdet. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Hva er den beste måten å komme til sentrum fra flyplassen? Skal egentlig til en plass som heter Carrer Del Mar,rett med stranda. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) det enkleste er å ta flybuss som går fra rett utenfor terminalen. bussen stopper på Plaça de Catalunya som på mange måter er hovedtorget og knutepunktet i Barcelona. husker jeg ikke helt feil koster det 3 Euro men. derfra kan du ta ganske mange linjer med metroen videre eller gå ned til havnen. det tar deg kanskje 5 minutter. edit: ser på Google maps at stedet du skal til ligger ved havnen. ta flybussen til Plaça de Catalunya og gå ned Ramblaså er du der nesten. det tar deg maks 10-15 minutter litt avhenig av hvor mye bagasje du har med deg. (dit du skal ligger nesten ved det gule feltet nederst i det høyre hjørnet på det øverste bilde på linken). edit2: forresten, lest Tråden om Barcelona? er ganske mange tips der i førsteposten. (glem det - så jeg hadde flyttet en av postene dine inn i den tråden) Endret 10. august 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå