Palamnersus Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ok, sånn er saken. Jeg skal ha en ny mobil, og i begynnelsen siklet jeg veldig etter qtek 7070. Men etterhvert jeg begynte og grave dypere og dypere i mobil verdenen så finner man fort ut at man kan få en mobil nesten laget spesielt for deg! Litt langt og gå kanskje men, mer og mer jeg ser andre mobiler vanskeligere og vanskeligere blir det og få bestemt seg, en ting jeg vil ha iallefall er en mobil som er litt uten om det vanlige og kanskje vekker litt oppsikt :wink: Men jeg vil ha en mobil som også holder en god stund, selv om mobiler er som en data, de er moderne i et par måneder så er det noe nytt igjen. Det er umulig og holde følge med mindre man har en stor og feit lomebok:) noe jeg desverre ikke har enda.. En annen jeg også har sett litt på er Mitac Mio 8380 Hjelp mottas med stor takk!!! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..0..CLOSING! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Og dette skriker du 'Hjelp!' for? Velg en bedre topic neste gang. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 3210.. seriøst.. lær deg den store kunsten "hvordan skrive en topic" Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 -kjøp deg SX1 -last ned et "hvordan starte en vellykket tread" program -kom tilbake å skryt av mobilen Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 "Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. " Vil anbefale å ta en kikk på retningslinjene http://forum.amobil.no/retningslinjer.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg