Gå til innhold

Har du blitt mer sympatisk innstilt til Arbeiderpartiet etter terroren?

Har du blitt mer sympatisk innstilt til Arbeiderpartiet etter terroren?  

210 stemmer

1. 1. Har du blitt mer sympatisk innstilt til Arbeiderpartiet etter terroren?

• Ja
      27
    • Nei
      173
    • Vet ikke
      10
  2. 2. Har terroren påvirket deg til å stemme Arbeiderpartiet til høsten?

• Ja
      6
    • Nei
      178
    • Ville stemt Arbeiderpartiet uansett
      17
    • Vet ikke
      9
  3. 3. Har du fått et mer positivt syn på Jens Stoltenberg?

• Ja
      111
    • Nei
      86
    • Vet ikke
      13

Anbefalte innlegg

Ser der er ingen måte på hvor stor hjelp alle involverte i denne tragedie skal få nå, av NAV og alle andre.

Ikke for dèt, det burde de, men her lukter det av politisk styring.

Jeg har kjennskap til de som har hatt store problemer med NAV i sykdomsforløp der de lå minst to ganger på sykehus med innleggelsestid på over 45 dager.

Med flere operasjoner og langt over 400 sydde sting totalt har NAV vært ett helvete for denne person, ja av en slik art at en overlege fra ett Universitetssykehus måtte skrive ett meget strengt brev til en saksbehandler hos NAV.

Bruker ba om å få skiftet saksbehandler og fikk det, men alt ble ikke bedre med dette.

Endte faktisk opp med at bruker ble Politi anmeldt av NAV.

Eller den faktiske slutt ble at staten måtte betale denne person millionerstatning selv om de tok noe tilbake i skatt.

En annen historie og den er sann da jeg kjente personen, var at han ble bedt om å kle av seg alle klær hos daværende trygdekontor som det da het...

Saksbehandler skulle selv undersøke brukeren / den syke siden hun ikke stolte på leger og sykehus.

Saken holdt på å ende i retten, da hun ikke hadde noe som helst medisinsk kompetanse.

En venn av meg som har Bekhterev oppsøkt NAV for noen år siden da han ville ta omskolering, var motivert for dette og hadde lyst til å ta en ny utdannelse selv om han var godt over de 40.

Fikk svar fra en brysk saksbehandler at NAV ikke var noen ønskebrønn, var ikke bare å komme dit å ønske seg noe.

Det var de - nemlig NAV som bestemte hva han skulle utdanne seg til.

Min venn forlot stedet og har ikke vært der siden, han jobber nå bare når han kan, dvs. ca i halv stilling med de ulemper dette gir grunnet mye lavere inntekt pr. år.

Dette var i Bergen.

Her i denne sak med denne tragedie har således politikere gått inn og overstyrt NAV ser det ut som, da de oppfordrer folk med tilknytning til denne sak å ta kontakt.

Jørgen hattemaker og Kong Salamo på nytt igjen.

Her var det en sak som gjaldt AP politikere, fremtidige håp for AP og barn av AP folk og tjenestemenn og kvinner.

Da kan man tydligvis dra i tråder, for å få det slik man vil.

Endret av Vårbris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er blitt mer sympatisk til AP, spesielt etter å lese meninger og uttrykksformer fra enkelte meningsmotstandere etter 22. juli. Jeg unner ingen parti å ha slike meningsmotstandere. Spesielt er det lavmål å se de som bruker et massemord til å slå politisk mynt og forsøke å ramme AUF med ord, etter at de samme ble rammet av kuler. Smakløst og taktløst.

Jens Stoltenberg har jeg fått langt mer positivt inntrykk av. Han har snublet mye før, men i en mørk tid stod han frem som en leder. Jeg har ikke stemt AP på over ti år og jeg ser på det som utenkelig å gjøre det igjen, men for første gang føltes han som en statsminister også for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...