Gå til innhold

Radeon 9800 pro passer ikke?

Anbefalte innlegg

Det var ikkje det som var spørsmålet, han spurte om du har satt skjermkortet i ein av pci slottane dvs sei dei kvite slottene, det du skal gjere er å plassere skjermkortet i agp slotten, den er over dei kvite og er som regel brun

Gleder meg til PCI Express har kommet for fullt, så slipper vi det tullet der... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var ikkje det som var spørsmålet, han spurte om du har satt skjermkortet i ein av pci slottane dvs sei dei kvite slottene, det du skal gjere er å plassere skjermkortet i agp slotten, den er over dei kvite og er som regel brun

******* da, jeg VET det! det er at jeg ikke får festet skjermkortet vedsiden av agp porten, det man kan se fra utsiden. (vanskelig å forklare)

Lenke til kommentar

egentlig lite å få gjort med det.. her har jeg hatt hket så langt bak som mulig men enda er et lite mellomrom.. men siden jeg bare hadde et ti 4200 kort og egentlig kunne tenkt meg nytt gikk jeg litt hardt til verks å bøyde det.. men kjipt om du skulle ødelegge noe.. men det sitter jo ganske bra selv om du ikke skrur det fast..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

løsningen ligger i det at du må fikse litt på skruene som hovedkortet er festet til kabinettet..

har hatt samme problem selv..

en av "boltene" kan være feilstilt slik at hovedkortet står litt skeivt, for høyt eller for langt unna-

Lenke til kommentar
løsningen ligger i det at du må fikse litt på skruene som hovedkortet er festet til kabinettet..

har hatt samme problem selv..

en av "boltene" kan være feilstilt slik at hovedkortet står litt skeivt, for høyt eller for langt unna-

Jeg har prøvd det, men det funker heller ikke :(

Lenke til kommentar

Mener du at nederste del av metallet ikke passer ned i det bittelille sporet i bunn av av kortplassen? Har hatt dette problemet mange ganger selv.

Du kan jo i tilfelle bare bøye den littegranne (som nevnt tidligere) slik at den passer.

Lenke til kommentar
Mener du at nederste del av metallet ikke passer ned i det bittelille sporet i bunn av av kortplassen? Har hatt dette problemet mange ganger selv.

Du kan jo i tilfelle bare bøye den littegranne (som nevnt tidligere) slik at den passer.

Nei, det er det over, ca. 1 halv cm fra at jeg kan feste skruen sånn at skjermkortet sitter fast.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
strange..

har du uttrekkbart hk "brett" ?

Joda, det har jeg.

hvis du da sjekker forholdet mellom brettet hovedkortet skal ligge på og "veggen" hvor kortene skrues fast så ser du om den er pittelitt skeiv i forhold til brettet hovedkortet skal ligge på..

dette forårsaket problemer hos meg..

skal være slik |__ hvis du fatter hva jeg mener..

ta kontakt på [email protected] hvis du vil jeg skal tegne en tegning i paint for å forklare bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...