Anne Øverås Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 " Som plommen i egget " Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Stort bedre kan det vel ikke gjøres;) Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Et insektbilde som er noe utenom det vanlige, et som utfordrer meg litt. Bildet er så klart todelt, at jeg nesten får inntrykk av at flua er pålimt. På den andre sida liker jeg absolutt enkelheten og uttrykket i bildet. Lenke til kommentar
carp Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Veldig spennende bilde. Virket først som om flua var limt inn i bildet, dermed var det ved første øyekast litt tungt å se på bildet. Nå som jeg har sett mer på det, liker jeg det absolutt mye mer. Kreativt og flott! Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Fantastisk fanget Anne, og med de flotte skarpe detaljene på flua og den helt duse bakgunnen/blomsten ble dette motivet helt spesielt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hallo!! Det var jammen lenge siden sist Har ventet lenge på nye bilder fra deg, og den som venter på noen godt, venter ikke forgjeves. Dette var virkelig et orginalt og anderledes bilde i denne sjangeren Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det er flot Anne - kan vist ikke gøres bedre?? Til en 'sekser' Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Veldig flott bilde, Anne - med en ypperlig komposisjon og kameravinkel der du har fått til en behagelig dybdeskarphet:) Likte bildetittelen veldig godt ! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Helt topp og spennende motiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg