teamkiller Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 har seriøst vurdert å kjøpe meg vankjøling til pcen..... men har lest litt å vet ikke hva jeg skal velge... er nybeggyner på overcloking, men stadig prøver noe nytt... så nå syntes jeg pcen er varm(bare 55`C) men det er ikke det som er problemet det er vifte for den går for fulle f**n. så det bråker en del. 70db i følge min måler... så smalt tanken om vannkjøling. om noen har noen forslag tar jeg alt med et skal bruke ca 1500-3500 kr på det ------------------------------------------------------------------------------------ har en del andre spørsmål også.... 1: hva er peltier god for... der er jo svin dyrt... 2: er det noe særlig å kjøpe ferdig vann kjølings pakke eller er det best å kjøpe komponenetene for seg selv... 3: jeg har kjørt win 2000 en stund, der fant jeg ut etter en stund at jeg kunne legge bakgrunns bilde i mappene, ,men etter at jeg la inn XP så ble den er fjern drøm.... er det noen som vet åssen jeg gjør det på XP windows Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Da kan du jo kjøpe deg Aseteks Waterchill fra 3dfxcool for 1559,- :wink: Lenke til kommentar
gather Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Da kan du jo kjøpe deg Aseteks Waterchill fra 3dfxcool for 1559,- :wink: Hadde det vært jeg som sku ha hadde jeg venta og sett på mist tsunami... er jo godt mulig at det er en vannkjøling Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 har WaterChill selv (cpu,gpu og chipset). er straalende fornoeyd. anbefales for en nybegynner. har skrevet litt om pakken paa http://www.alex.cjb.no. 'Casecool'. der staar litt som kanskje kan vere til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå