Gå til innhold

BK: Under treet som delte seg i to. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bedre dette ja.Litt smårusk på kant stamme mot himmel nede i bildet.Rettes med en klone jobb:)

Kjekt å høre..kloning vil bli utført! :thumbup:

 

Artig bilde som er stilig vinklet:) Flott lys og god skarphet. Mye bedre med en himmel inni - litt dårlig jobb ved den nederste overgangen:)

Kjekt å høre,forbedring nede vil bli utført. :thumbup:

 

Kreativ vinkling og et veldig flott bilde! :) Likte dette bedre enn første versjon.

Kjekt å høre :D

Lenke til kommentar

Jeg likte det forrige bilde i denne serien, men liker dette enda bedre.

Himmelen ble veldig fin og framstår som helt naturlig.

Jan Erik har nevnt det området nederst på stammen.

Dette kan du som Jan Erik sier fjærne med kloning. Men i PS finnes det som kjent ikke bare en løsning på et problem :)

Du kunner brukt Refine Edge, Modify, eller du kunne også klippet det vekk med pentool eller lignende.

Dette bare for å forvirre deg litt :)

Lenke til kommentar

Artig dette, friske farger og fint med himmelen her som er lagt til slik jeg leser.

Litt klipp og lim effekt i nedre kant, kan ordnes med litt klonearbeid som nevnt tidligere.

Om muren i øvre kant skulle vist lurer jeg på. Kanskje det. Men om du har det i originalen er noe annet.

Takk for utfullende tilbakemelding,var selv usikker på muren.men vil nevne at bilde ikke er klipt,samt klipp og lim effekt er ikke tilført bilde og behandlet med noe,bare litt i overgang himmel. så den ikke ble så kvass,ment som en orjentering. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg likte det forrige bilde i denne serien, men liker dette enda bedre.

Himmelen ble veldig fin og framstår som helt naturlig.

Jan Erik har nevnt det området nederst på stammen.

Dette kan du som Jan Erik sier fjærne med kloning. Men i PS finnes det som kjent ikke bare en løsning på et problem :)

Du kunner brukt Refine Edge, Modify, eller du kunne også klippet det vekk med pentool eller lignende.

Dette bare for å forvirre deg litt :)

Fin tilbakemelding,ja nå går det helt runt :cry: Nei takknemlig for alle råd som vil bli fulgt opp av meg og prøvd ut. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...