Jan Erik Engan Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Main Street Bildet er fjernet. Beskrivelse: Vestfossen og andre del av Nik HDR Efex Pro. Sigma 10-20mm;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Er du fornøyd Nik HDR,ja men ikke alt. se fint behandling bilde og rett. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Programmet ser ud til at virke fint - det ser godt ud! Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Godt HDR, ikke dratt for hardt i spakene. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Er du fornøyd Nik HDR,ja men ikke alt. se fint behandling bilde og rett. Min mening om Nik hdr er att den er kanskje den beste av alle hdr programmer,og har en del Programmet ser ud til at virke fint - det ser godt ud! Takker Godt HDR, ikke dratt for hardt i spakene. Takker Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Blir finere til støre dei desse bildene+!hadde vert kjekt med en utskrift av et bilde behandlet på denne måten, For og se hvordan det ble.får eg lov? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 En lite Cowboy by ser det ut som, Hokksund? Ble svært så bra dette her. har ikke noe greie på det du driver med men ok blir det. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Flott med det lave utgangspunktet som er med å dra deg inn i bildet. Liker etterbehandlingen her. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ser litt lunefull humor i tittelen på bildet Ikke akkurat Main Street Chicago dette. Ei ganske stille og rolig hovegate vil jeg si Det mest spennende her er etterbehandlingen, som jeg liker på alle måter Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Blir finere til støre dei desse bildene+!hadde vert kjekt med en utskrift av et bilde behandlet på denne måten, For og se hvordan det ble.får eg lov? Takker og prøv gjerne en utskrift..koster bare 5000..hehe..bare tuller En lite Cowboy by ser det ut som, Hokksund? Ble svært så bra dette her. har ikke noe greie på det du driver med men ok blir det. Takker...nei Vestfossen er dette et flot bilde Takker Flott med det lave utgangspunktet som er med å dra deg inn i bildet. Liker etterbehandlingen her. Takker..akkurat meningen det,med det lave stå punktet...folk glaner men bryr vi oss om det?..NEI! Ser litt lunefull humor i tittelen på bildet Ikke akkurat Main Street Chicago dette. Ei ganske stille og rolig hovegate vil jeg si Det mest spennende her er etterbehandlingen, som jeg liker på alle måter hehe..men er faktisk hovedgaten i Vestfossen...har vel en 2-3 gater til Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Et veldig godt komponert utsnitt, Jan Erik - og fint perspektiv og gode farger:) Opplever at du har misset ørlite på definisjon av midtonenivået slik at bildet blir noe undereksponert. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Et veldig godt komponert utsnitt, Jan Erik - og fint perspektiv og gode farger:) Opplever at du har misset ørlite på definisjon av midtonenivået slik at bildet blir noe undereksponert. Det kan nok stemme...midt på dagen og vanskelig lys Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Bar vidvinkel effekt og tildels godt HDR foto.Hvor mange eksponeringer har du brukt? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Bar vidvinkel effekt og tildels godt HDR foto.Hvor mange eksponeringer har du brukt? Takker På dette kun en eksponering med Nik HDR pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg