A E S T H E T I C Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Her kan du diskutere, poste bilder eller bare snakke med andre om Microsoft Flight Simulator. Om det er 2002 eller FSX, er opp til dere. Her er meg som morer meg litt på Princess Juliana flyplassen i karibien Endret 30. juli 2011 av lundern2k Lenke til kommentar
reor Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Land på flyplassen på St. Barth, det er mye verre i hvertfall i real life. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Ivertfall da man ser denne videoen.. http://www.youtube.com/watch?v=-z2o0acIlm4 1 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Tok et pent bilde av en PMDG 747-400 i fsx med Lufthansa Livery Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Synd at denne tråden ikke slo an :/ Lenke til kommentar
reor Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nu er det sommerferie og mange driver sikkert på med andre ting enn å fly flysimulator på pc'en selv om også det er morro. Vil anta at interessen for tråden din kan bli større til høsten etter sommerferien. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 var veldig ivrig simmer tidligere, men ikke så mye lenger nå.. Har derfor en Saitek yoke som ikke blir så mye brukt lenger. Kjøpe? Har en del addons du kan få med isåfall. Har pedaler også, men de bruker jeg i IL-2 og COD.. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Har en Saitek Cyborg Evo selv, så trenger ingen joystick, og addons har jeg også, så trenger egentlig ikke noe mere forsåvidt. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Du kan jo ikke fly 747 med joystick! Addonsa skulle du jo fått med gratis da.. Men ikke noe stress, legger det ut på finn eller noe Endret 31. juli 2011 av major_stuen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvordan er det å spille Flight simulator med tastatur eller bør man feks kjøpe joysticken du bruker lundern2k? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Du kan ikke spille med tastatur og mus! Det er så godt som umulig.. Hva du skal bruke kommer litt an på hva du liker å fly.. Flyer du helikopter og jagerfly er det morsomst med joystick. Men flyr du cessna, 747 osv er det klart morsomst med yoke. Selv har jeg en saitek evo force joystick, godt fornøyd med den! Og en saitek yoke da. Kjøper du deg track-ir blir det ekstra gøy! Endret 31. juli 2011 av major_stuen Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Har veldig lyst på en yoke egentlig, har bare den joysticken, og får lønn, så hvis noen er interresert i å selge en yoke er jeg en potensiell kjøper Edit: Sendte deg melding Major_stuen Endret 31. juli 2011 av lundern2k Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Spillopplevelsen blir noglet bedre av joystick, selvfølgelig Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Siden major_stuen ikke svarer, så får jeg bare spørre. Er dette et godt kjøp? http://www.pixmania.com/no/no/627329/art/saitek/spillkontroll-pro-flight.html Vil egentlig ha pedaler også, men har ikke tilstrekkelig med penger, og det blir litt "Waste" i mine øyner da. Major_stuen, send meg melding hvis du leser dette. God natt da folkens! -Erik Endret 1. august 2011 av lundern2k Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg har Microsoft Flight Simulator 95 liggende her. Kanskje på tide å bruke det? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Hehe, tror ikke du kommer til å bli imponert av grafikken.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Men det står på esken "As real as it gets"! Microsoft gjør vel aldri feil? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Jaja, det var tider det Faktisk, hvis du ikke har super-pc som kjører fsx bra, så kan du skaffe deg FS2004, ganske ok grafikk og gameplay. Har hatt mange gode tider meg FS2004. Med addons så er det mye bedre enn fsx, når man snakker om ytelse osv. Ikke store forskjeller eller. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Har installert FS2004 igjen og har begynt å spille det pga flere addons, rett og slett. Forvent bilder og videoer. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Denne tråden trenger mer liv. Børstet nettopp støv av FSX-coveret og tok meg en flytur med en 737-800 fra Gardermoen til M. R. Štefánik i Slovakia. Og jeg kom vel fram. Det er forresten et egetdesignet fly og eget flyselskap selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå