Mr. Dry Ice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg har searcha litt rundt omkring en stund nÅ å begynner å bli virkelig lei. Så da er alltså spørsmålet: Hvor får man tak i tørris i nærheten av Lørenskog? Lenke til kommentar
Mr. Dry Ice Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg mener Å ha sett at noen har skrevet ett sted at det selges på eiva-safex ved smart-klubb? Jeg mener Å ha sett at noen har skrevet ett sted at det selges på eiva-safex ved smart-klubb? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 I disse terrordager, så syns jeg nesten du bør vente litt. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Du vil da aldri klare å lage en kraftig bombe ut av tørris, det er jo bare karbondioksid i fast form. Det går vel an å lage en bombelignende greie med en vannflaske. Men det er ikke i nærheten av ekstremt farlig. Finnes mange bruksområder for tørris. f.eks. Det er veldig fint for å holde frosne varer kaldt under transport. Lenke til kommentar
Mr. Dry Ice Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg tenkte liksom å lage røykmaskin av tørris å varmt vann, en gammel datavifte og en boks :-) Lenke til kommentar
William_S Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Tørris er da ikke farlig som sagt. Da burde man jo forby Plumbo også som man også kan lage en bombe i en vannflaske med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Tørris er jo farlig i den forstand at man kan få store frostskader ved feil håndtering. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 tørris utgjør nok ikke noen terrorfare på noe vis så lenge det ikke er i latterlige kvanta Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Som for eksempel... 6 tonn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå