MVI Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Har nettop kjøpt meg en LG Optimus 3D men får ikke koblet meg til trådløse nettet Står bare "Henter IP-Adresse" i sikkert et min før den bare går tilbake til "Deaktivert sikret med WPA/WPA2 PSK". En kompis prøve med sin Galaxy 2 og kom inn på nettet med en gang så er tvilsomt nettverket det er noe feil med. Noen som vet hva som kan være galt? Endret 29. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Har nettop kjøpt meg en LG Optimus 3D men får ikke koblet meg til trådløse nettet Står bare "Henter IP-Adresse" i sikkert et min før den bare går tilbake til "Deaktivert sikret med WPA/WPA2 PSK". En kompis prøve med sin Galaxy 2 og kom inn på nettet med en gang så er tvilsomt nettverket det er noe feil med. Noen som vet hva som kan være galt? Prøv å slå den av også på... Lenke til kommentar
MVI Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Har prøvd. Har tilogmed prøvd å resette mobilen, og det fungerer heller Fungerer ikke... Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Prøv å sette en lavere kanal på ditt trådløse nett om ikke det kjører på kanal lavere enn 10 nå. Lenke til kommentar
MVI Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Fungerer ikke det heller. Flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå