avtrekkeren Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ikke bare er reklamen totalt irrelevant for en spillside, den er totalt upassende og ser gyselig ut, og skjærer synet og ødelegger opplevelsen på siden. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Har lagt merke til det der jeg også. Umulig og ikke legge merke til! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Legger merke til at tilbakemeldingene blir ignorert - reklamen er der fortsatt. Beklageligvis blir ad-blocken aktivert på gamer.no fra nå av, dette var fæle greier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det dukker opp ifra tid til annen selv om at det kommer løfter om at slike store kampanjer ikke skal kjøres. Hele Tek.no får dessverre ad-block aktivert fra min side, jeg takler ikke slikt tull som det ovenfor. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei og takk for tilbakemeldinger. Annonser er nok noe man må leve med for å få servert gratis journalistikk. Jeg forstår at man gjerne skulle ønske seg at det var kun reklame for spill og spillutstyr, men markedet for dette er rett og slett ikke stort nok til å holde en forbrukerredaksjon på vår størrelse i live. Samtidig kan jeg ikke si meg enig i at annonser for forbrukslån er irrelevante for våre forbrukernettsteder. Det er ikke mange måneder siden du kunne finne reklame for slankepiller og leggbarbering på Tek-nettverkets sider. Dette var noe av det første vi satte en stopp for når vi stiftet Mediehuset Tek. Vi lovet samtidig å kun legge ut reklame som var relevant for vår målgruppe, om det så går på bekostning av tomme annonseplasser - et løfte vi holder fast på. Vi sier stadig nei til annonsører som vi føler ikke matcher vår profil eller som vi oppfatter som uetiske. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Det største ankepunktet er dog at det så til de grader skjærer og ødelegger designet på siden, og dermed brukeropplevelsen. Hadde reklamen vært mer på linje med de "vanlige" reklamene så hadde jeg neppe lagt merke til det. På en spillside er forbrukslån faktisk irrelevant, på samme måte som leggbarbering - men som sagt, det er ikke det største ankepunktet. At dere faktisk ikke ser for stygt det ser ut, det skremmer meg litt. Det kan godt hende dere mener den passer inn med designet på noen av de andre tek-nettstedene, men på gamer.no var det i alle fall forferdelig. Endret 4. august 2011 av KriFos Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det største ankepunktet er dog at det så til de grader skjærer og ødelegger designet på siden, og dermed brukeropplevelsen. Hadde reklamen vært mer på linje med de "vanlige" reklamene så hadde jeg neppe lagt merke til det. På en spillside er forbrukslån faktisk irrelevant, på samme måte som leggbarbering - men som sagt, det er ikke det største ankepunktet. At dere faktisk ikke ser for stygt det ser ut, det skremmer meg litt. Det kan godt hende dere mener den passer inn med designet på noen av de andre tek-nettstedene, men på gamer.no var det i alle fall forferdelig. Det er absolutt et poeng. Designen har alltid et forbedringspotensial, og vi burde klare å håndtere alle slags bannere uten at de tar over og blir for skrikende. Jeg tar med meg tilbakemeldingen videre til redaktør for Gamer.no, så lover jeg at vi vil ha det i bakhodet til neste gang vi kikker på designen. Vi har for øvrig ikke mulighet til å diktere hvordan annonsene skal se ut, men har lagt klare føringer for ting som maksimal størrelse, lyd og prosessorlast. Du kan lese mer om dette her: http://mediehusettek.no/annonsering/ Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei og takk for tilbakemeldinger. Annonser er nok noe man må leve med for å få servert gratis journalistikk. Jeg forstår at man gjerne skulle ønske seg at det var kun reklame for spill og spillutstyr, men markedet for dette er rett og slett ikke stort nok til å holde en forbrukerredaksjon på vår størrelse i live. Samtidig kan jeg ikke si meg enig i at annonser for forbrukslån er irrelevante for våre forbrukernettsteder. Det er ikke mange måneder siden du kunne finne reklame for slankepiller og leggbarbering på Tek-nettverkets sider. Dette var noe av det første vi satte en stopp for når vi stiftet Mediehuset Tek. Vi lovet samtidig å kun legge ut reklame som var relevant for vår målgruppe, om det så går på bekostning av tomme annonseplasser - et løfte vi holder fast på. Vi sier stadig nei til annonsører som vi føler ikke matcher vår profil eller som vi oppfatter som uetiske. Jeg har 100% forståelse for at selvsagt må dere ha reklame her når det er gratis å bruke dere Men jeg syntes ikke reklame for forbrukslån er noe posetivt,uansett hvor. Kunne jeg foreslått at dere vurderte å holde dere for gode til å fylle siden med lånemas-reklamer?Jeg må innrømme at jeg blir dårlig av disse lånehaienes grådighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå