Nors Elghund Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Er det noen som har in ide om hva jeg kan bruke min gamle cd-rom til? Den virker, men er utrolig gammel. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 bruk boksen til å ha en viftestyring eller no annet snax inni... mange muligheter, du kan f eks bygge en sånn boks med lyd, usb og firewire utganger osv... sjekk hva du trenger mest og mekk det sjæl Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Hvis jeg kobler til strøm-kontakten, men ikke IDE-kontakten, vil jeg da kunne bruke knapen på framsiden for å få den til å gå imm og ut? Det er litt plagsomt å måtte finne en binder hver gang jeg vill ha den ut! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 mekk en slags dra ting som du fester i skuffen da, så du kan dra den ut... vil du ikke bruke den til vanlig bruk lenger, men bare kaffekoppholder så har det ikkeno å si om den blir vræka... Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hvis jeg kobler til strøm-kontakten, men ikke IDE-kontakten, vil jeg da kunne bruke knapen på framsiden for å få den til å gå imm og ut? Det er litt plagsomt å måtte finne en binder hver gang jeg vill ha den ut! ja det går helt greit Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 lag deg ei godteriskål. Det holder jeg på med. Du må feste ei skål oppå "skuffen og ta av "lokket" på oversiden av cd-romen. Det blir stili på lan. Bare trykke på knappen og godteri kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå