Gå til innhold

Problemer med Mafia (PC)

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å ta meg en fredagskveld hjemme i kveld, og starte på dette spillet, men klassisk nok så har jeg to problemer med spillet som jeg håper noen her kan gi noen gode forslag til hvordan jeg skal løse.

Det første er at noen pixler blir hvite innimellom, det ser ut som det skjer når spillet skal forsøke å lage lys-effekter? Dog, det er jeg ikke sikker på. Jeg spiller på en ganske gammel stasjonær med et nvidia geforce 7600 gs, noe som burde være mer enn bra nok for dette spillet. Noen ideer om hva det kan være?

Det andre problemet er imidlertid mer seriøst, og det er at under avspilling av cutscenes, så vil ikke musikken spilles. Lyd og musikk fungerer helt fint i selve spillet, men når det er cutscenes er det altså helt stille. Dette er naturlig nok ekstremt irriterende, så ville vært fint om noen hadde hatt noen løsningsforslag. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående de pixlene, opplever du de på andre spill? Eller f.eks når skjermkortet ditt blir varmt ved belastning? Kan høres ut som et tidlig stadie av "artifacts".

Når det gjelder mafia så har det vært en del problemer angående dette! Men en ting som ser ut til å hjelpe er å stille om på settings, fra 5.1 lyd --> stereo.. Om Dette er tilfellet!

Eller så kan det hende det har kommet en patch for dette i ettertid. Det skal jeg ikke si 100% sikkert!

Mvh Philip

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar, jeg skal forsøke de tingene du foreslår. Har ikke merket det med pikslene på noe annet spill, men det kan godt hende at du har rett i at det er det som er problemet. Får teste litt med et par andre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...